2022. augusztus 26., péntek

Fordítási tervek

Sziasztok. 

Tervezem ezt a két könyvet is lefordítani. Mivel mind kettő nagy kedvencem mai napig, gondoltam rájuk keresek, és szerencsére megtaláltam őket. 

   

Első egy régi pár részes sorozat volt, a Tizedik Királyság volt a neve jelenleg is megtekinthető magyarul, online , másik pedig a Grimm sorozat, gondolom azt is mindenki ismeri. TK csak egy könyv, 4 kisebb résszel, a Grimm pedig 3 könyv. azt nem tudom még, hogy ezzel a 3 könyvvel zárul e le a Nick története. De még utána nézek. 

Ha szeretnétek, hogy elkezdjem őket, kérem jelezzétek. 
Köszönöm! 



Sasha

1 megjegyzés:

  1. A Tizedik Királyság sorozatot egyszerűen imádtam, talán 3x is megnéztem :) szívesen el is olvasnám a könyvet!
    A Grimm mint sorozat nem igazán fogott meg, de a könyvek szerintem érdekesebbek lehetnek.

    VálaszTörlés

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork