2018. június 21., csütörtök

A szűz: VI. fejezet


6.  fejezet

Quinn

-       Biztos vagy ebben, Isabel? – Elhelyezkedtem a sokkal erősebb testemmel a lány felett, akit mindennél jobban szeretek, a súlyommal a könyökömre támaszkodtam a feje mellett. Nem pontosan az a hely volt, gondoltam, amit megérdemelt a szüzessége elvesztéséhez, bár nekem az is elég jó volt, hogy vele lehetek. Ha ez volt az, amit akart, akkor megkapja.
-       Több mint biztos vagyok. – válaszolta és felívelt a mellkasával. Francba, már alig kapaszkodtam a józanságomba. A farkam pokolian kemény volt, az előváladék állandóan megjelent a farkam hegyén.
Anélkül, hogy bármiről beszéltünk volna, felálltam lesegíteni róla a blúzt és a melltartót, ami passzolt a bugyijához, a nadrág a lába köré tekeredett, s végül magamat is megszabadítottam a ruháktól. Be kellett ismernem, hogy romantikus volt kint lenni a semmi közepén, fölöttünk a csillagokkal teleszórt égbolttal.

Az arcát pír árnyalta az izgalmától, az ajkai duzzadtak és csillogóak voltak a csókunktól. Szopogatni akartam az ajkát, gyengéden rágcsálni és elérni, hogy egyedül ettől elmenjen.
Nem tudtam magam irányítani. Lehajoltam és megcsókoltam. Édes volt és függőséget keltő, de tudtam, sosem kaphatok eleget belőle. A kezemet a csupasz puncijára helyeztem, amitől megrándult és elakadt a lélegzete.
-       Ez az enyém, Isabel! – A birtokló énem erőszakos szörnyként tört elő. Azt akartam, hogy tudja, igazán kibaszottul lássa, mit tesz velem.
A puncija forró és nedves volt, amikor az ujjamat keresztül futtattam a hasítékán, imádkoztam, hogy el ne menjek, mielőtt benne lennék.
Feltámaszkodtam kissé, hogy le tudjak nézni az arcára, és az a tekintet, amivel felpillantott rám olyan álmodozó és vágyakozó volt, hogy akkorára nőttem, mint egy kicseszett állat. A mellkasom összeszorult, a farkam ágaskodott.
Hallottam, ahogy nyel, láttam, hogy mozog a torka. Aztán a keze kettőnk teste között volt, mélyre csúsztatta, a hasam alá, ami miatt az izmaim összerándultak.
Uram Atyám, újra meg fog érinteni?
Majd a kezébe vett engem, én pedig lelógattam a fejem és lehunytam a szemem.
      Olyan. Kibaszottul. Jó.
Fel-le mozgatta a kezét a férfiasságomon, odafigyelve a hegyére. Tudom, hogy érezte az előváladékot, de azok a halk kis hangok elárulták, hogy tetszik neki, teszik neki, hogy rohadtul felizgultam tőle.
      Annyira kemény vagy. – A hangja nagyon halk volt, de izzott a vágytól.
A francba, nem mondhat nekem ilyeneket, hacsak nem akarja, hogy elélvezzek, mielőtt egyáltalán bármit elkezdtünk volna.
      Miattad vagyok kemény. – Kinyitottam a szemem.  – Egyedül miattad.
Sejtem, hogy az éjszaka után egy csomó szar meg fog változni köztünk, de biztos voltam benne, hogy miután bevallottam mindent, semmi sem fog elválasztani minket. Még ha egy évig külön kell is lennünk egymástól, elmegyek érte. Utána fogok menni, mert ő az enyém.
Újra előrehajoltam, egy újabb kemény, mély csókot nyomtam az ajkára, és csak arra koncentráltam, hogy jó legyen neki. Isabel felemelte a kezét a testünkről, megragadta a bicepszemet a kicsike kezével és a körmeit a húsomba ásta.
Faszba, pokolian jól érezte magát.
Isabel szélesebbre nyitotta a száját, mire becsúsztattam a nyelvem, kibaszott lassan végigsimított rajta. Gyengéd nyelvcsapásokkal kényeztettem a száját belülről, azt akartam, hogy készen álljon rám, hogy ne álljon ellen, amikor a szűz faszom a szűz puncijában lesz.
A csókunk nedves hangja betöltötte a fejemet, megrészegültem tőle, erősen ….
 … a szarba, a fentiek mindegyike. Az ajkamba zihált, a lábait szélesebbre tárta, és a csípőmet távolabb toltam tőle. Gyengéden, lassan löktem magam hozzá, a farkam keresztül csúszott síkos, elázott pináján. Atyám, elhagytak a gondolataim. A golyóim a testemhez húzódtak, és a szükség, hogy csak hagyjam és elmenjen, meglehetősen kibaszott erős volt. Egyedül vagyunk a pusztában – és a tény, hogy annyira benne akarok lenni –, de vissza kell tartanom magunkat.
Azt szerettem volna, hogy izzadva kiáltsunk fel az erőfeszítéstől, ahogy a magaménak követelem, ahogy elveszi a szüzességem és én is magamévá teszem az övét.
Lebámultam a melleire, kicsordult a nyálam azoknak a vörös, kemény mellbimbóknak a látványától, szinte könyörögtem nekem, hogy szopogassam őket. Ez mindent felülírt bennem. Nehéz volt lassan haladni, kihasználni az időmet és teljesen kiélvezni, miközben nem siethettem és nyújthattam neki gyönyört. A testem azért kiáltott, hogy nyúljak le és ragadjam meg a farkam, igazítsam a bejáratához, és belé hatolva vegyem el a szüzességét, de egyúttal az enyémet is adjam neki.
Mélyen lehajtottam a fejem és végighúztam a nyelvem az egyik merev csúcson, megismételtem a másikkal is, és éreztem, ahogy felágaskodik alatt. Ettől a puncija egy másodpercre fel majd lecsúszott a péniszemen, amitől felnyögtem. Az ajkaim közé vettem az egyik kemény csúcsot és szopogattam, a zamata édes volt, vágykeltő, és semmihez sem hasonlítható. Örökké képes lettem volna szívni őket, az illatában és az ízében fürödni, de egyre többet morog, hogy elmehessen.
Hogy tudnám megtagadni a barátnőmtől, amikor önző voltam és elvettem, amire szükségem volt?
Hátra húzódtam és figyeltem, ahogy megnyalja az ajkait. Lekötött a nedvessé és vörössé váló alsó ajkának a látványa.
      Tárd nekem szélesebbre a lábaidat, bébi!
Hátradőltem és a kezemmel a teste mellet a takaróra támaszkodtam. Egy ágy nyilvánvalóan sokkal kényelmesebb lenne, de ha a barátnőm itt volt, akkor ennek így kell lennie.
Leeresztettem a fejem és a pillantásommal végigfutottam a testén, a dombja felett, amit sötétebb szőr díszített, és bámultam, amit feltárt előttem.
      Istenem. – Szólaltam meg és egy kezemet végighúztam a számon. – Kibaszottul gyönyörű vagy itt lent. – Levezettem az ujjamat a réséhez, a teste értem remegett. A punci ajkai nedvesek, rózsaszínűek és duzzadtak voltak miattam. Mindez az enyém volt.
      Az enyém vagy, Isabel. – A hangom nyers és mogorva volt.
      A tied vagyok. – suttogta.  
      Az enyém voltál, mielőtt tudtad volna. – Úgy éreztem magam, mint valamiféle állat, kész voltam megjelölni a páromat, kinyilvánítani, hogy ő az enyém bármi is történjék. Végig szerettem volna nyalni a testének minden négyzetcentiméterét, az emlékezetembe akartam vésni minden hajlatát és domborulatát, de ebben a pillanatban arra volt szükségem, hogy benne legyek.
Megragadtam a farkam, néhány pillanatig simogattam magam, de végül a bejáratához illesztettem a hegyét. Olyan kicseszett jó az illata, akár a pézsma, ami az őrületbe kerget.
      Rohadtul az enyém vagy. – Mondtam ismét a szemeibe bámulva. Egy gyors mozdulat és a nedves, szoros puncijába temettem a közel tíz hüvelyknyi farkam.
      Ó, Istenem! – suttogta és megmarkolta a takarót maga mellet. A szemei kitágultak, az ajka szétnyílt. Megnyugtattam, a golyóim a seggéhez préselődtek, a belső izmai összeszorultak körülöttem. Meg akartam tölteni a spermámmal, nézni akartam, ahogy folyik kifelé, miközben kihúzódok belőle. Szerettem volna, ha olyan illata lenne, mint nekem, minden férfi tudná, hogy nem lehet az övék. Azt figyeltem, ahol összekapcsolódtunk, az ujjaimat a csiklójához dörzsöltem, és még lejjebb, amíg a puncija körül köröztem, amit kitöltöttem. Mielőtt elhúzódhattam volna, megragadta a csuklómat, a nedves ujjaimat a szájához emelte. Laza állkapoccsal figyeltem, ahogy az ujjamat szívja, a nyelvét végigfuttatja rajta és megtisztítja a nedvétől.   
Annyi gecimmel akartam megtölteni, az illatommal, hogy ne lehessen eltüntetni engem belőle.


Lexy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork