2018. június 22., péntek

Favágó - Chapter 06


Jake
Egy pillanat alatt felkaptam Viviant a díványról. Azt mondta, benne van, akart engem, és meg is fog kapni. Magamhoz szorítottam, kemény farkam a hasába nyomódott, és nem tudtam visszatartani, felmordultam.
Nem tudom, hogy tisztában vagy-e azzal mibe egyeztél bele – morogtam és az ajkait fixíroztam. – Öt év nőhiánytól teljesen bevadultam. – Most a szemébe néztem. – És ha belekezüdnk ebbe, nem állunk meg, amíg el nem mész a farkamon egy párszor.
Résnyire nyitott ajkain hirtelen mély levegőt vett.
Úgy meg foglak baszni, hogy holnap képtelen leszel úgy ülni, hogy eszedbe ne jusson a farkam, amint belédmerül. És nem lesz kényelmes.
Istenem – suttogta.

Ennél többet fogsz sikítani, mire befejezzük. – Úgy éreztem elszabadult bennem a vadállat, mintha elvesztettem volna minden kontrolt. Nagyon akartam ezt a nőt, és tudtam, hogy a rengeteg felgyülemlett vágyat nem tudná bárki kielégíteni. Vivianban volt valami, amitől majdnem a farmeromba élveztem. Ahogy a küszöbömön állt, vörös haja vad kuszaság, kívánatos teste olyan nőies, olyan apró hozzám képest.
Igen, ott és akkor rögtön meg akartam hágni.
Belemarkoltam a hajába és hátrahúztam a fejét, hogy felfedje a torkát, és végigfutattam a nyelvem az ívén. Istenem, fantasztikus volt az íze, friss és tiszta, mintha citromos lenne. És az én illatom volt rajta. Éreztem, hogy elönt a birtoklási vágy.
Minden egyes részed az enyém lesz – meredtem a szemébe. – Minden egyes centimétered. – Lehallkítottam a hangom. – És amikor végeztem veled Vivian, pontosan tudni fogod, hogy milyen is egy igazi férfi.
És miután mindent kimondtunk és mindent megtettünk nem tudom, hogy képes leszek-e arra, hogy elengedjelek.


Vivian


A szája egy pillant múlva már az enyémen landolt. Beléolvadtam. Korábban még soha nem éreztem ilyen férfias erőt. Kemény, vastag, hatalmas farka a hasam puhaságába mélyedt. Az már biztos, hogy még soha nem voltam ilyen nagy férfival... naggyal, minden értelemben.
A keze még mindig a hajamba túrt, ujjai a fürtök között pihentek. A másik keze a hátamról a fenekemre csúszott és megmarkolt a köntösön keresztül.
Le akartam tépni a hülye köntöst.
Vadul, keményen csókolt, a nyelve mélyen a számban simogatott, magának követelt. Sosem éreztem még ennyire egy férfi uralmát. Szorosabban markolta a hajam, kéjes fájdalom hasított belém, lesugárzott a melleimbe, aztán egyenesen a puncim közepébe.
Nyöszörögtem, és mintha ez a hang valami újat szabadított volna el Jake-ben. Két kezével megmarkolta a derekam, és könnyedén felemelt a levegőbe. Elképzeltem az erőt, amivel a fejszét lengeti, minden egyes nap, ettől a puncim összerándult és még jobban benedvesedtem.
Lábammal körbefontam a derekát, a köntös szétvált, és felvillant meztelenségem. Hasfalán a bőr pont a puncimra sugározta a meleget. Az érzéstől levegőhöz kaptam, annyira érzékeny voltam ott alul.
Megint morgott, egy kézzel tartott és újból a hajamba túrt a másikkal. Ahogy a torkom ismét ívbe feszült elszakította száját a számtól és megint a torkomat csókolta. Istenem, imádom, amikor ezt csinálja. Az egész testem bizsergett.
Aztán a földre eresztett, lépett egyet hátra és egy gyors mozdulattal megszabadított a köntöstől.
Ott álltam, anyaszült meztelen, a mellem megduzzadt, a mellbimbóim az égre meredtek, és a puncim olyan nedves volt, hogy nem lepődtem volna meg, ha a krém egy része már a belső combomon fénylett volna.
Felmért mindent, és én reszketni kezdtem válaszul, képtelen voltam visszatartani. Jake közelebb lépett, alulról végigsimította, majd megmarkolta a fenekem ívét, miközben nem engedte el a tekintetemet. Ujjai minden bőrkeményedését éreztem a bőrömön. A fizikai munka tanúságát.
Nedves vagy már nekem? – kérdezte halkan.
Csak bólintani tudtam.
Akarod, hogy megfogjam a nedves puncidat?
Megint, csak bólintani tudtam.
A fogával karcolta a nyakam bőrét, belémcsípett és erekcióját megint a hasamhoz szorította. Alig bírtam a hőséggel, a férfiassággal, amit megtestesített. Tudtam, meghalok, ha nem érezhetem magamban, hogy elfeledtessen velem minden szarságot, amivel valaha meg kellett birkóznom.
Forrt a vérem, izgatott voltam; csak arra bírtam gondolni, hogy milyen érzés lesz, amikor végre minden vastag centimétere belémnyomul.
Basszameg, olyan kemény vagyok tőled, hogy nem bírom tovább.
A testem erre megborzongott.
Ajkát a halántékomon nyugtatta, valamit mormolt, és én behunytam a szemem és csak fürödtem az érzésben. Úgy éreztem mintha szűz lennék megint, annyira kívántam ezt a férfit. Soha nem éreztem még ilyen intenzíven a vágyat ezelőtt.
A testünk közé manővereztem egyik kezem, és a farmere zipzárját kezdtem keresgélni. Le akartam venni róla, mert meg akartam nézni, mire számíthatok. Ő nyilvánvalóan nem ezt akarta, mert a következő másodpercben már a derekamat markolta megint és a dívány háttámlájára fordított.
Megmarkoltam a párnába és a vállam fölött visszanéztem rá.
Arcára ülő kifejezéstől felnyikkantam. Aztán éreztem, hogy tágra nyílnak a szemeim a meglepetéstől, ahogy mögémereszkedett és meleg, nedves lehelete a fenekem közét simította végig.
Már lihegtem.
Morgott, és a fenekemet szorította, miközben orra a vágatban mozgott le, fel.
Annyira jó illatod van.
Jobb tenyere súlyosan zuhant a fenekemre, a meglepetéstől és élvezettől nyüszítettem. Felnézett, tekintete fogvatartott.
Ez tetszett?
Bólintottam. Igen. Tényleg bólintottam.
Továbbra is rámszegezte tekintetét, és most a bal kezével paskolt meg. Aztán újra, és újra amíg egészen forrónak éreztem a fenekem. Finoman forrónak.
Fenébe, tökéletes feneked van. Nagy, kívánatos, kibaszottul dugnivaló.
Dugnivaló?
Még sosem csináltam análisan, de őszintén szólva, Jake-nek most bármit megengednék.
Ujjait a fenekembe mélyesztette, előre-hátra dagasztotta húsomat, beleremegett minden. Ajkamba haraptam, és elöntött az extázis. Aztán nem kaptam levegőt, ahogy szétfeszítette a fenekemet.
Igen, annyira dugnivaló. – És végigfuttatta nyelvét a puncivágatomban. Duzzadt, forró húsomat szívogatta, nyalogatta, harapdálta, birizgálta.
Vivivan, annyira régen volt már – dörmögte bele a húsomba.
Könyörtelenül támadott, és nem akartam, hogy valaha abba hagyja.
Vagy még annál is kiéhezettebb voltam, mint hittem, vagy Jake tudta pontosan, hogy mi kellett nekem. Nagyon közel voltam már.
Természetesen pont amikor már éppen elmentem volna – hónapok óta először – abbahagyta. Nyögtem a csalódottságtól, és hallottam, ahogy kuncog. Rácsapott a fenekemre, újból széthúzta a farpofáim, és újrakezdte a nyalást.
Nem mehetsz el addig, amíg én meg nem engedem. – mormolta fojtott hangon a bőrömbe. Feljebb mozdult a puncimról, egészen az ánuszomig haladt és azt kezdte nyalogatni. Még erősebben markoltam a párnákat. Egészen szokatlan érzés volt egy nyelvet érezni ott, hátul, de csodálatos.
Folyamatosan morgott, ahogy nyalogatott, keze a hátsómon, fájdalmasan markolt. De imádtam az érzést.
Istenem, annyira jó szagod van. – Csak masszírozta a félgömböket, széthúzta őket aztán hagyta, hogy a helyükre ugorjanak, és megpaskolják az arcát. Erotikus volt, szexi és tabu, ahogy az ánuszomat nyalta.
De még többet akartam. Sokkal többet.
Már megint majdnem elmentem, pedig a puncimhoz hozzá sem ért, de kitartottam. Küzdöttem, hogy maradjon némi önuralmam.
Kérjed, bébi – mondta Jake, és rácsapott a fenekemre.
Istenem – nyögtem.
Újra csapott, nyilvánvalóan azt akarta, hogy könyörögjek.
Nem volt ellenemre.
Ha a puncidba akarod a farkamat, akkor kérned kell.
Istenem.
Tudom, hogy magadban akarod érezni mind a harminc centit.
Harmint centi?
Francba.
Vulgáris volt. Kibaszottul beindított.
Csináld! – utasítottam, bár egy pillanattal korábban még nem gondoltam, hogy ilyen erőszakos tudok lenni. – Akarom azt a hatalmas farkadat.
Morgott és a fenekemre csapott, miközben a nyelvét a fenekemben éreztem.
A szappanom szagát érzem rajtad. – Szorított és a szakálla csiklandozta bőrömet. – Ez annyira dögös. – Még egyszer éreztem a nyelvét, aztán eltűnt. Hátranéztem és figyeltem, ahogy a puncimra és a seggemre koncentrál, de óriási farka még mindig a slicce mögött.
Teliszívtam a tüdőmet és egyre feszültebb lettem, ahogy elkezdte lefelé csúsztatni a farmert. Hatalmas és kemény volt... mindenhol. Csak "csini fiúk" voltak a múltamban, és Jake határozottan nem ebbe a kategóriába tartozott. Vad volt, szilaj, és a rövidebb, sötétszőke mellszőre elvékonyodó csíkban haladt lefelé, hogy aztán zabolátlanul körülölelje a lába közötti szörnyeteget.
Nem volt kétség, ez volt a legnagyobb farok, amit valaha láttam.
Megmarkolta a tövét, néhányszor megsimította, miközben a szemembe bámult.
Nyúlj hátra, és húzd szét a segged nekem. – Utasított. Parancsolt.
Nem állt szándékomban ellenkezni.
Megfogtam a félgömböket, széthúztam őket, megmutattam, hogy mennyire benedvesedtem tőle, mennyire ráizgultam a farkára.
Isten az égben. Hihetetlen, hogy mennyire vörös és nedves lettél tőlem.
Csöpögtem.
Teljesen mögém lépett, és végigsimított a vágatomon. Megállt, amikor a bejárathoz ért, de még nem engedte el a tekintetemet. Aztán belémcsusszantotta az ujját. Az izmaim azonnal körészorultak. Jó érzés volt, de valami nagyobbra vágytam.
Helybenhagyólag morrantot.
Ide nyomom majd be a farkam, Vivian – és elkezdte ki be járatni az ujját bennem. – Meg foglak tölteni a spermámmal, és az enyém leszel.
Artikulálatlan hangok hagyták el ajkam.
Kihúzta belőlem az ujját és a szájába vette, hogy leszopogassa róla a fényességet.
Mmmm. Isteni az ízed.
Aztán mögém került, egyik kezével a csípőmet tartotta, a másikkal a farkát irányította.
Felnyögtem az érzéstől, ahogy a makkját a puncim nyílásában éreztem.
Nem fogom visszatartani magam, Vivian. Magam körül akarlak érezni. Semmit sem akarok közénk. – Egymásra bámultunk egy pillanatig. – Nincs óvszerem, de tiszta vagyok.
Nagyon nyeltem, mert annyira be voltam indulva, hogy eddig eszembe se jutott a védekezés. Tablettát szedtem, szóval a terhesség nem volt téma. És ha már megteszem, akkor mindent akartam.
Bassz meg, Jake.
Kibaszottul követelző vagy, bébi. – Az ujjai a csípőmbe mélyedtek, és tudtam, hogy holnap meg fog látszani a nyoma. Jó. Újabb nedvességhullám öntött el a gondolattól, hogy látszani fog a birtokjele a testemen.
A lábával széjjelebb rúgta az enyéim, és egy hosszú, lassú lökéssel belémnyomult.
Gyorsan gyere – nyöszörögtem. – Vágd belém azt az óriási faszt.
Elborult az arca. Mély hangon szusszant, aztán egy mozdulattal belém tolta a harminc centit. Teljesen kitöltött, kifeszített. Úgy éreztem ketté fogok szakadni, de istenem, csodálatos volt.
Lehet, hogy eddig te irányítottad a férfiakat – és erősen a fenekemre vágott. – De itt, velem én vagyok a főnök. – Kihúzta magát, csak a makkja maradt bennem. – Vivian, ha velem vagy, én vagyok a férfi, és te vagy a nő.
Ahogy ezt kimondta, tudtam, hogy mindjárt pontosan megmutatja, mennyire férfi.
Ha velem vagy, én vagyok a főnök, nem te.
Csak bólintani tudtam, hogy jelezzem értem, és beleegyezek.
Aztán Jake dugni kezdett. Kihúzódott, aztán újra belémvágta irdatlan farkát. Minden belső izmom köréfeszült, és ő nyögve egyre gyorsbban, intenzívebben baszott.
Örökké akarom csinálni, de túl jó érzés – dörmögte.
Homlokomat a díványon nyugtattam, és csak tartottam magam, ahogy vadul dugott. Egyértelműen megmutatta, hogy mit is jelent, hogy igazi férfi.
Elengedte a derekam, és olyan erősen széthúzta a fenekemet, hogy tudtam, látja, ahogy a farka ki-be mozog bennem.
Bébi – egyre gyorsbban és erősebben dugott. – A puncid annyira szoros, annyira nedves. Annyira izgató vagy. – Újra belémcsapódott, és újra, és újra, amíg már elszédültem.
Mindjárt elmegyek. – Nem akartam még befejezni, de már nem bírtam magammal.
Még nem – mondta, rámhajolt, és végigfuttatta a nyelvét a gerincem mellett. – Még az izzadságod is édes. – Most mély, hosszú lökésekkel mozdította a farkát bennem, és én görcsösen markoltam a díványpárnát.
Éreztem, ahogy Jake izzadsága rámcsöpög és hátrafeszült a gerincem. Talán állati volt, de azt akartam, hogy a nedvessége teljesen beborítson, megjelöljön.
Fáradhatatlanul hágott, és én tartottam magam, nem élveztem el, mert ezt parancsolta, de egyre kevésbé bírtam. Ajkamba haraptam, és éreztem, hogy felszakítottam a bőrt és a vér íze árasztotta el a számat. Még háromszor belémvágta a farkát, aztán megállt, a heréi a puncimon pihentek.
El akarsz menni?
Csak bólintani bírtam, nem voltam képes értelmes beszédre.
Kihúzta magát, a makkján feszült a bejáratom.
Akkor élvezz el a farkamon. Áztass el. – És olyan vadul lökte magát vissza, hogy abban a pillanatban elélveztem.
Fények villantak a szemem előtt, a világ elhomályosodott előttem, mintha elsüllyedtem volna. Soha nem éreztem még ilyen gyönyört, és mert Jake nem állt le, egyre és egyre jobb lett. És mielőtt még visszaszálltam volna a földre, Jake kihúzta magát, és megpördített. A karjába kapott. Köréfontam a lábam, éreztem, ahogy a nedves farka a redőimet cirógatja, és csak a szememmel könyörögtem többért.
Jake lenyúlt, a bejáratomhoz tette a farkát, és keményen újra belémlökte magát. Felkiáltottam és szorosan behunytam a szemem. A lábam körülötte, miközben a nyakába kapaszkodtam. De erős volt. Tudtam, hogy ő megtart.
Az ágy felé indult, a farka még mindig bennem, a szája a nyakamon. A fogával cirógatta, harapdálta a bőröm, és én sóhajtottam. Egy orgazmustól még nem nyugodtam meg.
Remélem, hogy még bírod, bébi, mert még nem végeztem veled.
Kihúzódott belőlem, és mielőtt még magamhoz térhettem volna, vagy utasíthattam volna, hogy ne hagyja abba, az ágy közepére dobott. Az illata beborított. Buja volt, érzéki és férfias. Aztán Jake már rajtam is volt, hatalmas teste a matracba szorított. Megmarkolta a combom, széttárta őket, és a farka már megint bennem volt.
Hangtalan sikolyra nyitottam a számat, annyira betöltött, annyira szétfeszített. A puncim érzékeny volt, de az ilyen sajgás még jobban beindított.
Jake egyre jobban lihegett, masszív mellkasa vadul emelkedett, süllyedt.
Darabokra szedlek, Vivian, minden centimétered fel fogom falni. – Már megmutatta, hogy miféle férfi is ő. Most aprókat lökött rajtam.
Holnap a puncid még mindig érezni fogja magában a farkamat és emlékeztet rá, hogy mit tettem veled.
Igen – suttogtam.
Krisztusom.
A hangja durva volt, mintha smirglivel simogatná a testem. A feszülő inak és domborodó izmok szoborszerű szépségétől kivirult nőiességem.
Farkának széles kupakja belülről újra megfeszítete a puncinyílásom, és Jake megmerevedett egy pillanatra. Talán kínozni akart, talán saját magával küzdött. Aztán dühöngő erővel újra baszni kezdett.
A testem egyre feljebb csúszott az ágyon, a fejem már a támlát érintette. Levegőért kapkodtam az erős lökésektől, de belévájtam a körmeim a bőrébe, mert többet akartam.
Nézz rám – mondta Jake, mély, parancsoló hangon. Mintha eltűnt volna a világ, egyedül ez a pillanat számított. Beborított, a karjai között voltam, ugráló izmai között. – Azt akarom, hogy engem nézzél, mikor a farkam a szűk puncidban jár. – A számra nézett – Azt akarom, hogy figyeld, ahogy a magamévá teszlek.
Tudtam, hogy a pillanat hevében mond ilyeneket, az összes birtokló szót, de többet akartam hallani. Soha korábban nem éreztem ezt a vegytiszta vonzalmat, vágyat. Senkit nem akartam még annyira, mint Jake-et. Nem tudtam, hogy ettől megrémüljek, vagy még izgatottabb legyek. A könyökömre emelkedtem és a tetemet figyeltem. Még soha nem néztem, ahogy egy férfi baszott. Csak hagytam, hogy megtörténjen, és reméltem, hogy eljutok a csúcsra.
De Jake-kel az egész teljesen más volt … kibaszottul csodálatos.
Lassan kihúzta magát belőlem, figyeltem, ahogy a farka előbukkan, és a puncinedveimtől csillog. Visszanyomult, és minden erőmre szükségem volt, hogy meg tudjam magam tartani, és figyelni bírjak.
Vadító, ugye, bébi?
Bólintottam.
Remegtek a karjaim, és a levegő szaggatottan szusszant belőlem. Tudtam, hogy nem bírom már soká. Nem is akartam tartani magam, pedig Jake még nem engedte, hogy elélvezzek.


N.Zsebi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork