2018. július 16., hétfő

A baba láz - 2.fejezet


2. fejezet

Dex


MINDEN KLAPPOLT, és még sem tudom, hogy a faszba fogom megkapni Eva beleegyezését abba, hogy az enyém legyen és legyen egy babám. Megszállottan akartam őt és biztos voltam benne, hogy ő is akar engem. Folyamatosan rám fókuszált, amikor beszélgettünk és azon tűnődtem, hogy vajon ő is ilyen mocskos dolgokról fantáziál-e rólam… mint én róla.
Rátámaszkodtam a 69-es Mustangomra, a karomat összefűztem a mellkasom előtt és a bejárat előtt álló két részeg seggfejre koncentráltam. Kibaszottul hangosak és ellenszenvesek voltak, és végighallgatni azokat az illetlen kommenteket, amiket a nőknek mondtak, akik épp távoztak, kezdett felbosszantani engem.

Lehet, hogy én voltam a város rosszfiúja és állandóan bajba kerültem, amikor fiatal voltam, de biztos voltam benne, hogy nem bántam tiszteletlenül a nőkkel.
És akkor megjelent ő, a táskájára figyelt, mert benne matatott. Ellöktem magam az autótól és elindultam felé, de lefagytam, minden izom a testemben megfeszült, amikor a részeg faszok megközelítették őt.
– Hé, bébi. Ma este te szolgáltad fel nekem a piát, emlékszel?
– Sajnos, igen. – Még akkor sem nézett fel, amikor válaszolt.
Elmosolyodtam. A csajom olyan kemény volt, mint a kő és nem tűrte el ezeket a szarságokat, amikor leszólították.
– Hé, úgy viselkedsz, mint egy rib...
Felnézett és a fickó be is fejezte a mondandóját. Ha tekintettel ölni lehetne, akkor a férfi már halott lenne. – Vigyázz, seggfej.
Hagyhattam volna, hogy elbánjon vele, de az igazság az volt, hogy én akartam az a férfi lenni, aki közbelép és vigyáz erre a nőre.
És ő az én csajom lesz.
De még akkor is, ha nem akarnám, hogy az enyém legyen, nem hagynám, hogy bármilyen faszfej így beszéljen egy nővel. Közelebb mentem a kreténekhez, és amikor a seggfej újra szóra nyitotta a száját, magam mögé toltam Evát. Egy kis nyikkanást adott ki, talán a sokk hatása miatt, vagy talán tiltakozásból. Ámbár pillanatnyilag nem foglalkoztam vele. Támadásra kész voltam, függetlenül attól, hogy folytatják-e vagy leszálltak róla.
– Mit mondtál a csajomnak? – mondtam, összeszorított fogakkal. A balfácánok bűzlöttek az alkoholtól, és amint kakaskodva belenéztek az arcomba, akaratlanul is éreztem, ahogy a ragadozó feléled bennem.
Nem kellene túlfeszíteniük a húrt. Lehet, hogy részegek, lehet, hogy balfaszok, de futás üzemmódra váltottak. Láttam a szemükben. Ott volt bennük a félelem, ahogy feleszméltek, hogy valaki szétrúgja a seggüket, ha folytatják.
– Tökmindegy – motyogta a seggfej, és hagyta, hogy a barátja elvonszolja. Figyeltem őket, amíg el nem tűntek az utcában, és aztán végre megfordultam és Evára néztem. Önkéntelenül is elvigyorodtam a gyilkos pillantásán, amit felém vetett.
– Tudtam kezelni – mondta, és én bólintottam.
– Tudom, de nem hagyhattam, hogy ilyenekkel illessenek. Nem lenne tőlem valami udvarias dolog. – Láttam, ahogy lecsillapodik, és kissé felenged.
– Köszönöm.
Megint bólintottam, kibaszottul jó érzéssel töltöttek el a szavai. Hallani tőle ezt az egy szót, ettől valódi férfinak éreztem magam. Lehet, hogy csak kiálltam mellette, de akár meg is csókoltam volna a járdát, ha ez megnyugtatja őt.
Egy pillanatig csak bámult rám, és láttam, hogy ideges lesz. Kis változás volt, a szemei megrebbentek és szorosabban fogta a táskáját, amit észre sem vett.
– Oké, nos, akkor majd találkozunk? – kérdezte hangosan, pedig átkozottul jól tudta, hogy beszélni akarok vele.
Előre nyúltam és megragadtam a csuklóját. Egek, az elektromos szikra azonnali volt és végigszaladt a karomon. Rám nézett és a szemünk összekapcsolódott.
– Beszélni akarok veled, be akarom hozni a lemaradást. – Még mindig lazán fogtam a csuklóját, de szilárdan tartottam. – Eljössz velem egy körre? – kérdeztem, de választ nem vártam. Túlságosan akartam őt és már eldöntöttem, mit akarok; nem hátrálok meg.
– És pontosan, hova is akarsz menni? – Felhúzta a szemöldökét, az érzelmeit tisztán le lehetett olvasni az arcáról.
Nem tudtam megállni, megint elmosolyodtam, arra gondolva, hogy az ágyamba szeretném, magam alatt, megtölteni őt a spermámmal. Természetesen nem akartam odáig menni… még.
– Akárhova. Választhatsz. Csak beszélni akarok veled, tudni, hogy a dolgok, hogyan alakulnak körülötted.
Egy kicsit hezitált, de még mindig óvatosan tartottam a csuklóját a kezemben, közelebb akartam húzni magamhoz, hogy hozzám simuljon és érezhessem azokat a nőies domborulatokat, amikből állt a teste.
– Késő van.
– Így van. – Azt hittem ki fog kosarazni, amit meg kéne azzal torolnom, hogy mindenképp együtt lógunk. Egy ideje már akartam ezt, de úgy gondolom, hogy nekem szükségem volt egy belső seggbe rúgásra, hogy végre utána is menjek. – De te beleegyeztél, hogy együtt lógunk – vigyorogtam.
Örültem, hogy végre szembesítettem az igazsággal, és nem vagyok bunkó és hagyom figyelmen kívül.
Elnevette magát. – Oké, Dex.
Éreztem, hogy az ujjam alatt milyen gyorsan lüktet a pulzusa és elkezdtem simogatni a bőrét, és úgy éreztem, minden egyes simítás után gyorsul. Annyira kibaszottul oda volt ezért, még akkor is, ha próbálta eljátszani, hogy mennyire közömbös számára és nem érdekli.
– Mi lenne, ha velem jönnél? Így egyszerűbb lenne. Lemehetünk a tóhoz.
Charlie és én a tóhoz jártunk lerészegedni és szívni párszor. Amikor Eva tizenhat éves volt, néhányszor lógott velünk és lopott pár kortyot Charlie söréből.
Ó, igen, zárkózott, és kicsit csendes.
Pontosan ez az, amiről kurvára beszélek.
– Jól hangzik – mondtam, hűvösséget tettetve, mintha valójában semmi kedvem nem lett volna ehhez. A francba, ma este nem akartam megdugni Evát, még ha a farkam keményen ágaskodott is rá. De mivel kettesben maradunk, dolgozhatunk azon, ahova el akartam érni vele, és ez egy jó kezdet.
Végre elengedtem a csuklóját és végighúztam a hüvelykujjamat a pulzusán.
– Mutasd az utat – vigyorogtam. Igen, ez kibaszottul jó lesz.

Dee

3 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork