2018. augusztus 5., vasárnap

A baba láz - 5.fejezet


5. Fejezet
Eva


Istenem, ez tényleg megtörténik?
Dex a hasamra helyezte a kezét, és el kellett ismernem, hogy amit mondott, az felvillanyozott, de emellett halálra is rémisztett.
Gyereket akart tőlem.
Azt akarta, hogy a nője legyek.
Igen, megrémített, jó értelemben.
Régóta akartam már Dexet, de titokban tartottam, továbbléptem.
Nem fogok epekedni egy olyan férfi után, aki sosem látott többnek, mint Charlie kishúgának.

Tettettem, hogy nem epekedek.
– Mondd meg, hogy nem akarod ezt, és elmegyek. – A lehelete simogatta az arcom. Az illata jó volt, tiszta, férfias. – Ez kurvára nehéz lesz, Eva, de el fogok menni.
A szemei arról árulkodtak, hogy nem adja fel ennyire könnyen és megtanultam az évek során, hogyha akart valamit, akkor azt megszerezte.
Meg tudom tenni ezt? Oda tudom adni magamat Dexnek minden lehetséges módon, ahogyan ő akarja?
Pontosan ez az, amit akartam… őt, egy családot és egy életet, ahol valóban boldog lehetnék. Nem gondolkodtam azon, hogy Charlie mit mondana vagy gondolna azzal kapcsolatban, hogy ez helyes-e vagy rossz.
Belenéztem Dex szemeibe és láttam a vágyat, a szükséget, hogy kellek neki, engem tükrözött, és ezután minden józan ész és racionalitás elhagyott.
– Én is akarlak.
Önelégülten elmosolyodott, csak a szája sarka mozdult. De a fenébe is, szexi volt.
Lehajolt és követelte az ajkaimat minden riposzt nélkül. A mód, ahogy simogatta a nyelvével az enyémet, hőhullámot küldött végig a testemen. Amikor elhúzódott, nem kaptam levegőt. Készen álltam rá, olyan készen, hogy a bugyim nedves volt.
Beleegyeztem volna bármibe ott és akkor.
De Dex ellépett, amikor azt hittem, hogy folytatja majd. Egyik kezével megsimogatta az arcom és még egyszer lehajolt, hogy egy lágy csókot nyomjon az ajkaimra.
– Holnap elviszlek vacsorázni, Eva – mondta csendesen, mély hangon. – Úgy fogok veled bánni, mint egy valódi nővel, hogy tudd mennyire különleges is vagy. – Végighúzta a hüvelykjét az alsó ajkamon, még mindig a számra összpontosítva. – Annyira akarlak, és jobban teszed, ha el is hiszed, hogy milyen kibaszottul kívánlak... – lenyúlt és megragadta a nagy dudort, ami a nadrágjának feszült. – Jól kell indítanunk, igaz?
Bólintottam, és nem tudtam, mit mondjak.
– Istenem, kibaszottul kemény leszek, amikor itt hagylak, de nem akarok seggfej lenni. Nem akarlak először itt a falnak támasztva megbaszni… még ha ezt is akarom most. – Tudtam, hogy nagyon kemény, éreztem, ahogy a hasamnak nyomódik. El akartam mondani neki, hogy nem érdekel, amíg ilyen velem, mint. De beleharaptam az ajkamba és nyugton maradtam.
– Holnap, bébi. – Elfordult és elment.
Csak álltam ott és néztem, ahogy elmegy. Közvetlenül azelőtt, hogy beszállt a kocsijába, megfordult és rám nézett. Ahogy kacsintott, a puncim fájdalmasan összeszorult.
Akartam őt, és tudtam, amikor megmondtam neki, hogy ez megpecsételte a sorsomat.
De tényleg készen állok arra, hogy az a nő legyek, akit Dex akart? Készen állok rá, hogy megadjam neki azt, amit akart?

●●●

Eva

A következő estén

– Te kivel is randizol? – kérdezte Charlie, habár nagyon is jól tudta.
Kikukucskáltam. A fürdőben voltam, készülődtem a vacsorára Dexszel, amit eltervezett nekünk és totál ideges voltam miatta.
– Dexszel – mondtam újra. – Mondtam már telefonon, tudod, még mielőtt idejöttél.
Charlie mindig nagyon védett engem, még akkor is, amikor fiatalok voltunk, és tudtam, hogy most is ezt csinálja. Lehet, hogy Dex a legjobb barátja, de még mindig egy pasi, akivel randizok. És az, hogy Dex az, egy kicsit még bonyolultabbá tette a dolgokat.
– Miért? – kérdezte Charlie, és az ajtóhoz dőlt. Összefűzte a kezeit a mellkasán és csak nézett. Úgy éreztem magam, mintha apa faggatna.
– Mert megkért. – Vettem egy mély lélegzetet. – És kedvelem őt, Charlie.
A bátyám nem mondott semmit, és amikor ránéztem, láttam a komoly arckifejezését. – Ő meglehetősen öreg, nem?
Nem tehettem róla, elkezdtem nevetni. – Ugyanannyi idős, mint te. – Amikor Charlie nem mondott semmit, folytattam. – Ő csak tíz évvel idősebb, mint én. – Charlie hallgatott. Megfordultam és ránéztem a bátyámra. –Úgy értem, rendben van részedről, hogy vele vacsorázok, ugye? – Nem törölném azért a terveim, ha Charlie-nak nem lenne, mert felnőtt vagyok, de nem akartam, hogy ez furcsa legyen.
– Őszintén? – kérdezte, nem mozdult a pozíciójából és élénken figyelt rám.
– Igen, persze.
Lassan kiengedte a levegőt, teljesen rám figyelt. – Ha lenne egy srác, akit neked akarnék, az Dex lenne.
Oké, én nem egészen értem ezt. – Igazán? – Felhúztam a szemöldököm, az arcomon a feszültség tisztán látható volt.
– Úgy értem, ő nem egy szent, de nincs senki, aki jobban vigyázna rád, mint ahogy ő fog.
Mindenem belebizsergett, tudva, hogy Charlie elfogadta Dexet és engem, még ha ő sok komoly dolgot is mondott a múlt éjjel, de nem akartam, hogy ez irányítson engem. A valóságban kellett maradnom, tudtam, ha hagyom, hogy mélyen beleessek, akkor az az esés pusztító erejű lenne. Lenéztem, a gondolataim tele voltak mindenféle dologgal, amik rosszul sülhettek el. – Régóta érdekel. – Amikor nem kaptam választ, felnéztem újra Charlie-ra.
– Tudom, Eva – mondta lágyan. – Nem vagyok vak. Sosem voltam az, láttam, ahogy rá nézel…és ahogy ő néz rád.
És ott álltam, megint nem értettem. – Tudtad? Ő is? – Azt hittem, eltitkoltam, hogyan éreztem, de úgy tűnik nem.
– Te és Dex nagyon átlátszóak vagytok. – Éreztem, hogy a pirulás felkúszik az arcomon ettől a kijelentéstől, de úgy éreztem, hogy helyes és jó is így. – Azt hittem zavarni fog, még ha csak egy vacsoráról is van szó.
Charlie megrázta a fejét. – Nem csak egy vacsora, nem vele, Eva. Ismerem Dexet és nem szarakodik ilyenekkel.
Nem szólaltam meg, mert nem tudtam, mit mondjak.
– A fenébe, már átkozott hosszú ideje nem volt nővel, és még azelőtt sem feküdt le fűvel-fával. Mindig megtartotta a távolságot.
Bár én nem akartam ilyeneket hallani Dexről és bármi olyasmiről, amit más nőkkel tett a múltba, de azt hallani Charlie-tól, hogy nem ő volt a megye hímringyója, nagyon jó érzés volt.
Nem mintha én cölibátusban éltem volna, de tudni, hogy Dex régóta nem volt nővel, ez olyan volt, mintha a dolgok a helyes irányba tartanának. Talán ez ostobaság volt részemről, de ha beütne a ménkű, akkor még tudnám kezelni. Addig is – ha ez bekövetkezne –, csak kiélvezem az egészet.

Dee

3 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork