2018. augusztus 13., hétfő

A baba láz - 6.fejezet


6. Fejezet
Dex


Távoztunk a bárból, de a fenébe is, még közel sem akartam, hogy vége legyen az estének, és reméltem, hogy ő sem akarja. Kinyitottam az ajtót előtte, és kilépett az étteremből. Nem akartam megtagadni saját magamat és nem érdekelt, hogy ki látott… Lehajoltam és beszívtam az édes illatot, ami mindig körüllengte.
Követtem kifelé, és csendben elsétáltunk az autóhoz. Örültem, hogy hagyta, hogy udvaroljak neki. Eva makacs tudott lenni, de ha együtt csináljuk ezt, azt akartam, hogy minden rendben menjen.
– Majd én – mondtam, és kinyitottam neki az utasoldali ajtót. Tartottam az ajtót, figyeltem, ahogy bemászik és láttam, ahogy felkúszik a pír az arcán. Az igazság az volt, hogy úriemberként akartam vele viselkedni, de emellett kibaszottul kívántam.

Valami ilyesmit vált ki belőlem a kocsiajtó nyitva tartása és az, hogy megengedi, hogy nézzem, ahogy behúzza a hosszú lábait az autóba, miközben beszáll. Egy kis betekintést engedett a szoknyája alá, ami enyhén felemelkedett, ahogy elhelyezkedett az ülésen.
Lehetővé tette számomra, hogy gyönyörködjek benne.
Elég sokáig állhattam ott, mert felnézett rám. – Belevésel mindent az emlékezetedbe? – mondta, de hallottam az incselkedést a hangjában.
Megköszörültem a torkom. Nem gyakran jöttem zavarba, de miután Eva felhívta a figyelmem arra, hogy lecsekkoltam, erre késztetett. Becsuktam az ajtót és megkerültem az autót, a farkam megkeményedett, de nem volt rá mód, hogy elrejtsem a nyavalyást. Ma éjjel nem akartam, hogy azt higgye, hogy mindössze csak meg akartam dugni.
Akartam őt, természetesen. De arról volt szó, hogy mélyebb kapcsolatot akartam. Nem hazudtam, vagy öntöttem cukormázba, hogy mit akartam tőle.
Tőle akartam gyereket.
Azt akartam, hogy a nőm legyen.
Azt akartam, hogy csak az enyém legyen.
De ez nem azt jelentette, hogy azt akartam volna, hogy azt gondolja, mindaz, amit akartam, csak annyi, hogy a lába közé kerüljek, mivel látta, hogy fel voltam izgulva.
Csak be kellett neki bizonyítanom, hogy én vagyok neki az igazi.
Be kellett bizonyítanom Evának, hogy megérdemlem őt.


●●●

Eva


Ránéztem Dexre. Egyik keze a kormányon, a másik pedig a sebváltón, és Istenem, olyan szexinek nézett ki. A rövid ujjú pólójában, amit viselt, kilátszott az alkarja, a bicepsze és a tetoválásai. Mindig odavoltam az izmos karokért.
És az ő karjait napokig nézném.
Elfordultam egy kicsit, ahogy felizgultam. A vacsora teljes ideje alatt Dex végig figyelt engem. Azt akarta, hogy magamról beszéljek, hogy eláruljak olyan dolgokat, amiket nem tud.
Azt mondta, mindent tudni akar rólam.
És olyan elmélyült hallgató volt. Tudtam, minden szót hallott, amit mondtam, és bár eddig sosem érdekelt így senkit az, amit mondtam, ez jó érzés volt.
Egyenesen a lakásomhoz mentünk, és bár mondta nekem vacsora közben, hogy jól érezte magát, soha nem erőltette, hogy az estét folytassuk.
De én akartam. Istenem, igazán szerettem volna.
Nem kellett ismernem minden apró részletet Dexről ahhoz, hogy tudjam, mit akartam, és ez volt ő, minden vad, legkeményebb formájába bemutatva.
De még akkor is, ha évek óta ismerjük egymást, lehetek-e igazán merész és elmondhatom-e neki, mit akartam, vagy hogy valójában nem akartam, hogy vége legyen az estének?
Szembefordultam vele és nyeltem egyet.
– Tudod, még ha azt is mondtad volna, hogy kopjak le, én továbbra is próbálkoztam volna, Eva.
Ránéztem, nem igazán lepett ez meg. Dexszet elég jól ismertem, és ha akart valamit, akkor azt megszerezte.
Nem nézett rám, de láttam, hogy elmosolyodik, és Istenem, teljesen beindított.
– Igen, elég jól ismerlek már. – Nem tudtam megállni és elmosolyodtam én is. Még tíz percig mentünk, mielőtt bekanyarodtunk volna a házam elé. Nem voltam biztos benne, hogy mit mondjak, de amikor szembefordultam vele, talán jó éjszakát mondani, vagy a fenébe is, talán behívni, de Dex megfogta a tarkómat és maga felé húzott.
Keményen, birtoklóan csókolt meg, az egyik kezem a combján pihent, a másik a vállán, és mindösszesen azt éreztem, hogy mennyire vágyom rá.
Az érzéstől, ahogy a nyelve be-ki mozgott a számban, és attól, ahogy a nyelvem táncot járt vele, a puncim annyira nedves lett, hogy alig kaptam levegőt. De amikor magára húzott, megéreztem a hatalmas keménységét, ami a combjai között feszült. Akart engem; ez egyértelmű volt.
Egy kicsit elhúzódott, hogy megszakítsa a csókot, de az ajkaink még mindig érintkeztek. – Ha a kezemet a lábaid közé helyezném és megérinteném a puncid, nedves lennél miattam, Eva? – suttogta a számba, és egyre nehezebben lélegeztem.
– Nem tudom, talán meg kéne nézned.
Eléggé merésznek éreztem magam ebben a pillanatban. Éreztem, hogy megint elmosolyodik, de nem mozdult, hogy megérintsen. Ehelyett, megfogta a csuklómat és a tenyeremmel lefelé a mellkasomra helyezte a kezemet.
– Mutasd meg nekem, Eva!
Beszorult a tüdőmbe a levegő és lassan megmozdítottam a kezem lefelé a testemen. Még mindig fogta a csuklóm, ahogy egyre lejjebb csúsztattam. Lejjebb mentem, egymásra figyeltünk. Megálltam a hasam alatt.
– Folytasd, Eva. – Az a tűz, amit a szemében láttam, az a valami engem is megégetett, és ez teljesen felperzselt. De nem érdekelt.
A szoknyám alá nyúltam, és ahogy leértem az alsóm alá, elengedte a csuklóm, majd az ujjait a bugyimra helyezte. Felnyögtem, ő becsukta a szemét, és szaggatottan kapkodtuk a levegőt.
Először gyengéden megsimogatott a bugyimon keresztül, és az idő múlásával, ahogy a másodpercek teltek, egyre gyorsabban csinálta ezt. Pont a csiklóm felett volt, az ujjait előre-hátra mozgatta a duzzadt rügyem felett, és tudtam, hogy akkor és ott bármikor elélvezhetek.
– Áruld el, mit akarsz, Eva. Áruld el, és ez a tiéd. – Hangja olyan átkozottul rekedtes volt. – Még ha ez az is, hogy köszönjünk el, és én elveszem a kezem és elbúcsúzok tőled egy csókkal.
– Ez az, amit akarsz? – Az alsó felemet egy kicsit lejjebb mozdítottam és előre-hátra kezdtem el dörzsölni a puncimat a kezén, kétségbeesetten el akartam menni.
Dex nem válaszolt. Lassan megrázta a fejét.
– Áruld el, mit akarsz – suttogtam.
Nem válaszolt hosszú percekig, de folytatta a simogatást, amitől a leghihetetlenebb módon szenvedtem.
– Dex,
– A dolgok, amiket veled akarok csinálni, azok eléggé mocskosak, bébi. – Előrehajolt egy kicsit és erősen rászorította az ajkait az enyémre. Végigfuttatta a nyelvét a felső ajkamon és én megborzongtam, éreztem, hogy a gyönyör egyre nő bennem. – Így akarod ezt rajtam ülve, amíg itt parkolunk a házad előtt, és a kezem a szoknyád alatt van?
Igent akartam mondani, hogy nem számít, hol vagyunk, amíg folytatja azt, amit csinál. De mielőtt megszólalhattam volna, ő újra beszélt.
– Vagy a nagy farkamat akarod, hogy becsússzon a szűk kis puncidba?
Ó. Istenem.
– Szeretnéd érezni, ahogy megtöltelek az ondómmal, sikamlóssá és forróvá téve?
Felnyögtem.
– Azt akarod, hogy olyan jó érzés legyen, hogy ezután ne akarj senki mást, csak engem?
Abbahagyta a simogatást és elhúzta a kezét. Kinyitottam a szemem és ránéztem, próbáltam valami épp gondolatot összeszedni.
Néhány másodpercig csak bámultunk egymásra, mindketten szaggatottan kapkodtunk a levegő után, az ablakok bepárásodtak.
– Azt akarod, hogy a farkam benned legyen, ugye bébi?
Bólintottam.
Nem akartam hazudni.


Dee

9 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork