2018. augusztus 20., hétfő

Jenika Snow: Az arrogáns (Az Igazi Férfi sorozat 6. része)

Результат пошуку зображень за запитом "jenika snow arrogant"


Fülszöveg

Jenika Snow: Az arrogáns 

Még egy rosszfiú is hordhat öltönyt és nyakkendőt.

Noah

   Mindössze egyetlen Harley-ra vetett pillantás és tudtam, hogy akarom őt.
Nem csak a mindkettőnket elöntő szexuális vágyról van szó… amiben, önkéntelenül is benne vagyok. Nem, ez az ártatlanságáról és sebezhetőségéről szól, amitől kisajátítási törekvések futottak keresztül az ereimen.
A magaménak akartam őt tudni, én pedig az övé akartam lenni. Megmutatnám neki, hogy noha könyörtelen tudok lenni azokkal, akik az utamban állnak, de amikor rá kerül a sor, a világot is a lábai elé hajlítanám.

 Harley

Az állás, amit felajánlottak nekem egyszer-az-életben lehetőség volt, de vele járt, hogy együtt dolgozzak egy férfival, akinek a hírneve a leghírhedtebb a városban.
Noah Wright nem volt más, mint Mr. Right, különösen nem az arrogáns, könyörtelen és zsarnoki viselkedésével. Gazdag és káprázatos, de egyetlen pillantásával félelmet kelt az emberben. Amikor egy szobában van, az emberek tudják, hogy nála a hatalom. Én is így voltam vele.
És most neki dolgozom, és egyre közelibb és személyesebb tapasztalatokat szerzek a rideg, harcedzett és rámenős személyiségével… és ez felizgatott.
De volt valami más is a fagyos viselkedés alatt, amit mindenkinek mutatott, egy csipet melegséget csak nekem tárt fel. Tudtam, ha Noah akar engem, könnyedén megkaphatna, mert feladni a harcot nem az, ami a terveimben szerepelt.
Vágytam rá, de nem szerettem volna csak egy hódítás lenni. Nem fogom neki megkönnyíteni.

Figyelmeztetés: Azonnali szerelem egy könyvben? A tetején cukorral bevont jósággal? Akarod, hogy a te történeted csöpögjön az öntelt és birtokló alfa hősöktől, akik csak egyetlen nőt akarnak? Végy egy rajongót és egy pohár hideg vizet, mert ez a történet minden bizonnyal fel fog hevíteni.


Lexy

3 megjegyzés:

  1. Juhéjjj! Végre valami, már kezdtek elvonási tüneteim lenni!😛🤪😄

    VálaszTörlés
  2. :) Na, már csak egy kis türelem, ha minden jó, nemsoká hozom a fejezeteket! De addig is...
    A sztori kifejezetten jónak ígérkezik!!!

    VálaszTörlés

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork