2018. augusztus 20., hétfő

A baba láz - 7.fejezet


7. fejezet
Eva


Miután bólintottam, Dex nem vesztegette az időt arra, hogy bemenjünk a házba.
Megrúgtam a bejárati ajtó reteszét a lábammal, és Dex pár másodperccel később már neki is nyomott a falnak.
– Annyira mélyen benned akarok lenni, Eva – nyögte bele a nyakamba, és elfordítottam a fejem, hogy jobban hozzáférhessen.
A kezei a fejem két oldalánál voltak, bezárva engem, csapdába ejtve, de jó értelemben.
– Annyira tele akarlak pumpálni az ondómmal, hogy kifolyjon belőled és még másnap is nedves legyen tőle a bugyid.
– Dex, istenem – leheltem.
– Azt akarom, hogy annyira fájjon, hogyha holnap leülsz, úgy érezd, hogy még mindig benned vagyok, Eva.
Nem tudtam, hogy így is lehet-e orgazmusa valakinek, ha valaki ilyen mocskos dolgokat mond, de hamarosan kiderítem.
A tekintete az ajkaimra siklott, és a mellkasa hozzáért az enyémhez. – Az enyém leszel, minden értelemben.
Egek, egy olyan erős, edzett férfi, mint Dex, pontosan tudta, mit kell mondania, hogy még ennél is jobban beleszeressek.
A szájára siklott a tekintetem, az ajkaim még mindig bizseregtek. –Biztos vagy benne, hogy velem akarsz elmenni? – suttogtam.
Közelebb hajolt hozzám egy centivel. – Ó, igen. – Aztán megcsókolt, keményen, birtoklóan, többet követelve. Elkezdte a hasamnak nyomni újra az erekcióját. Hatalmas volt, hosszú és olyan kemény, mintha egy hatalmas acél rúd lett volna a lábai között. – Mindenedet akarom, Eva –dörmögte bele a számba.
Még többet hajlandó voltam odaadni neki magamból.
A kezeivel átfogta az arcomat, majd az ujjaival simogatni kezdte a nyakamnál és megállt pont a fülem alatt. Dex a hüvelykujját a pulzusomra helyezte, aztán egy kicsit megnyomta. Olyan furcsa volt, de ez a kis érintés még jobban életre keltett.
Néhány másodperc múlva folytatta a testemen. Egy másodpercre megnyalta a nyelvével az ajkaimat, mielőtt mélyen belemerült volna a számba. Amikor csípőmnél volt, belevájta a bőrömbe az ujjait és keményen maga felé húzott. Ziháltam, és a farka még keményebben nyomódott a hasamnak.
Megtörte a csókot és elkezdett lefelé haladni a nyakamon, megállva a kulcscsontomnál. Amikor végigfuttatta a nyelvét a csontomon, megborzongtam és belevájtam a körmeim a vállaiba. Felszisszent, majd felnyögött.
– Ez az, bébi. Adj még többet.
Erősen ziháltam. Annyira átkozottul nedves voltam, hogy a bugyim teljesen elázott. Egy borzongás futott át rajtam, amikor visszahajolt rám és megnyalta a bőröm. Olyan volt, mint egy kiéhezett állat.
Az én kiéhezett állatom, és ez az állatias figyelem nekem szólt.
– Érints még, Eva.
Megragadtam a fejét, beletúrtam a hosszú hajába és meghúztam a hajtincsét. Felszisszent és felemelte a fejét, hogy egy szintbe kerüljünk. Egy másodpercig csend szállt közénk.
– Csináld még egyszer,– követelte.
Megmarkoltam újra a szálakat még keményebben a fején, és az inak a torkában még jobban megfeszültek. De a szemei fogva tartották az enyémet.
– Olyan kibaszottul dögös vagy – mondta, mielőtt újra lecsapott a számra. A fogaink összekoccantak, a nyelveink dugtak, és én több mint készen álltam bármire, amit Dex akart tőlem.
Amikor ezúttal elszakadt tőlem, az orrlyukai kitágultak. Láttam, hogy a szája szétnyílt, a pupillái kitágultak.
Elveszíti a kontrollját, és ez csak miattam van.
Ettől a gondolattól még nehezebben szedtem a levegőt. Olyan volt az arcába nézni, mintha egy vadállatra néznék, amely épp le akar rád csapni.
Én voltam az ezúttal, aki lehajolt és megcsókolta, és erre belenyögött a számba. Dex megragadta a hajam, és az erő, amivel meghúzta a hajam, a fájdalom és a gyönyör keveréke volt.
Hosszú másodpercek után megtörte végre a csókot, és már könyörögni akartam, hogy dugjon már meg.
A homlokát az enyémen pihentette, a lélegzetünk összekeveredett.
– Olyan keményen megduglak, Eva.
Kőkemény volt, nagy és vastag. Annyira felizgultam, hogy a nedvességem már beborította a combom belsejét is. Dex rásimogatta a kezeit a seggemre, a mutatóujjait végigfuttatta a kis gyűrődésen ahol a fenekem és a lábaim találkoztak, és aztán egyre lejjebb haladt a combjaimon. Visszafordult és a következő percben már a szoknyámnál volt és levette a bugyimat.
Ott álltam, nem voltam benne biztos, mit is tegyek, de Dexnek voltak tervei, mert felhúzta a pólóm, majd áthúzta a fejemen. Ledobta a földre és másodpercek alatt a melltartómtól is megszabadult.
Itt voltam meztelenül, vágyakozva és annyira nedvesen, készen álltam Dexre minden lehetséges módon.
A torkom annyira kiszáradt, de sikerült kinyögnöm,
– Érints meg.
Nem váratott meg. Dex a kezeit odahelyezte a combjaim közé. Az ujjai annyira nagyok voltak, kissé érdesek, én becsuktam a szemeim és durván kiengedtem a levegőt. Mélyebbre hajolt, és a nyelvével megnyalta a bimbómat, keményebbé, még érzékenyebbé téve. A melleim között hosszú ideig vándorolt, mire a puncimat megérintette.
– Dex – suttogtam, és behunytam a szemeim, ahogy az ujjai rátalálta a csiklómra. Kis köröket rajzolt a rügy körül, aztán az ujjaival végigsimított a nyílásomon.
Néhány percig így érintett, szívta és csókolta a bőrömet, amíg már remegtem, de mielőtt elmehettem volna, megállt és egy lépést hátrált. Teljesen ráfigyeltem, ahogy lenyalta az ujjait, leszívva róla a nedvességemet.
– Olyan rohadtul édes – morogta. – Mindig is az enyém voltál, Eva. – A fejét lehajtotta, de a szemei fogva tartottak. – Én csak átkozottul idióta voltam, hogy elfogadjam ezt.
Hatalom és erő áradt belőle. Bámultam a széles vállait, követtem a tetoválásának a vonalait, ami körbefutott a karjain és a mellkasán, és a szívem meglódult a mellkasomban.
– Készen állsz rám?
Lepillantottam és leragadtam az izmos V alakon, ami élesen kirajzolódott. Lehet, hogy még rajta a nadrágja, de az erekciója szétfeszítette a szövetet. Annyira hatalmas volt, és csak elképzelni tudtam, milyen lehet, ha egyszer kiszabadul onnan.
Bólintottam.
Több mint készen álltam.


Dee

4 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork