2018. augusztus 12., vasárnap

A tapasztalt: Epilógus


Epilógus

Sabine

Hat évvel később…

A kórházi ágyban ültem, a köntös, amit viseltem túl nagy volt, lógott a vállamon. Lepillantottam a kezemre. Duzzadt volt, az ujjaim vastagnak és kereknek tűntek. Nem tudtam hordani a karikagyűrűmet a terhesség ötödik hónapjától.
          Úgy néz ki, mint te. – Hugo mondta, ahogy a lányunkat tartotta.  – Krasavitsa.[1] – Rám nézett, az arcán megfizethetetlen volt a tiszta öröm. – Gyönyörű, Sabine.

Az volt. A lányunk igazán az volt. A fején sötét hajjal és az édes kicsi tagjai, ő volt a fény az életünkben, és kevesebb mint huszonnégy órája volt a világon.
Hugo felemelkedett a fotelből és felém jött. Az ágy szélére ülve lehajolt homlokon puszilni Bellát, a lányunkat, majd felém nyújtotta. Hosszú másodpercekig semmit sem csinált, csak nézte, ahogy Bellát fogom.
          Mi az? – Kérdeztem, felmosolyogtam a férfira, akit szeretek… a férjemre.
Lassan megrázta a fejét.
          Semmi, szerelmem. Csak elbűvölt a látvány, hogy a nő, akibe szerelmes vagyok, a mi gyerekünket tartja. – Előrehajolt, egy ujjával az állam alatt felemelte a fejem és mélyen megcsókolt. – Életem. – suttogta, és az a melegség és bizsergés érzés fogott el, még ennyi év elteltével is, minden részemet eltöltötte.
          Szeretlek – súgtam, és Hugo megcsókolta fejem búbját. Kopogtak az ajtón, és egy másodperc múlva a szüleim léptek be rajta. Hálás voltam, hogy megértették az érzéseimet és vágyaimat Hugo iránt, de az igazság az volt, hogy ha nem is fogadták volna el, akkor is Hugo-val maradtam volna.
De már nem számít, mert szerettek engem és attól voltak boldogok, ha én is az voltam.
Hugo várt a házassággal és a családdal, amig befejeztem a sulit. Tisztelte a döntéseimet, támogatott, és készen álltunk, hogy megtegyük a következő lépést.
Megtettük a következő lépést.
Az övé voltam. Ő az enyém volt. És együtt, egymásért léteztünk.
Szerettem ezt a férfit és az apró teremtést, akinek mi adtunk életet, és Hugo is szeretett minket. És az életben ez volt az, ami igazán számított.


Vége
Lexy




[1] Szépség oroszul.

15 megjegyzés:

  1. Köszi a rengeteg fordítást Lexy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a kedves szavakat lányok! Nagyon örülük, hogy tetszett nektek a kis könyvecske!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm!😘

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt.Köszi szépen.

    VálaszTörlés
  5. Whoaa nagyon szép volt 😘 szereplőket imádom ❤😍 Köszönöm hogy kiolvashatam puszi nektek 🤗👌☺😊❤

    VálaszTörlés

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork