2018. szeptember 30., vasárnap

Az arrogáns: XI. fejezet


11.  fejezet

Harley

Egy évvel később…

A konferencia teremben dolgozó Noah-t figyelni a legerotikusabb és legvonzóbb dolog, aminek valaha a tanúja voltam.
     A tény, hogy fél ponttal lecsúsztunk talán jelentéktelennek tűnik, ám megbocsáthatatlan.
Vadnak nézett ki, ahogy ezeket nyersen és meztelenül kimondta a tanácsteremben. Jegyzeteltem az osztályomnak, rövid tényállást készítettem mindenkinek a kicsi, de igen fontos csapatomban arról, amit Noah mondott.
Miután rövid ideje voltam a Wright Industries-nél, pénzügyi szempontokból segítettem a bérszámfejtési osztályon. Természetesen reméltem, hogy egy napon jobban elmélyülhetek az emberi erőforrások területén, ezt akartam mióta iskolába jártam, üzleti menedzsmentre specializálódott diplomám volt. De alig mindössze egy éve voltam a vállalatnál és kidolgoztam a seggem, hogy idáig jussak.
     Nos, a következő megbeszélésünkön nem csak azt akarom látni, hogy azok a számok visszaszorulnak, ahol az utolsó jelentésekben voltak, hanem azt akarom, hogy kielőzzék őket.

Megmozdultam a helyemen, a szoba melegebb lett, tény, hogy mióta minden nap nézhetem a parancsolgatását az irodában, arra késztet, hogy tegyek az etikettre és kiköveteljem, hogy tegyen a magáévá.
     A megbeszélést berekesztem.
Mindenki felállt és kiment, de én ott maradtam a helyemen, izzadság gyöngyözött a melleim között. Az ajtóra bámult és amikor bezáródott, az utolsó ember is távozott, megfordította a fejét és rám nézett.
     Mindent lejegyeztél? – Kérdezte, felemelve a szemöldökét, a hangja mély, vastag.
Bólintottam, hirtelen homokot éreztem a torkomban.
Rajtam tartotta a szemét, miközben az ablakokhoz ment és egymás után lecsukta a redőnyöket. Tudtam, hogy mire készül, annak ellenére is, hogy semmit sem mondott.  Megkerülte az asztalt és néhány lépésre tőlem megállt.
     Szerinted diktálhatod, mit mondtam a csoportodnak?
Ismét bólintottam, a fejem hátra hajlott, ahogy felbámultam rá.
     Gyere hozzám! – mondta pont a fülem mellett, a szavak csendesek voltak, de annál inkább valóságosak.
Hátra dőltem és az arcába néztem. Megérintette az arcom és hüvelykjével végig simított az alsó ajkamon.
     Tudom, hogy nem ez a legromantikusabb módja a lánykérésnek, és habár már az enyém vagy, azt akarom, hogy a feleségem légy. Szükségem van rá, Harley.
Hosszú másodpercekig nem tudtam mit mondani, a válasz újra és újra megismétlődött a fejemben, ám nem találtam a hangom.
     Már régóta meg akartam kérdezni, Harley.
     Noah, – mondtam végül.
     Ez helyes. – mondta és lehajtotta a fejét, így közel volt az enyémhez. – Olyan jók és megfelelőek vagyunk egymásnak. Nekünk együtt kell lennünk.
A könnyek előjöttek, mielőtt még megpróbálhattam volna megállítani őket. Ő jobb volt, és azon kaptam magam, hogy bólogatok.
     Azt akarom, hogy egész életemben, az oldalamon legyél. Azt akarom, hogy együtt teremtsünk otthont magunknak, a családunknak. – A hasamra teszi a kezét. – Pont itt akarom a gyerekem, nézni akarom, ahogy megnősz, mert mi alkottunk életed benned.
Noha lehet, hogy nem egy csokoládé-és-virágok stílusú pasi, de az nem mondható el, hogy nem tudja, hogy kell elérni, hogy egy nő elaléljon a szavaitól.
     Gyere hozzám, bébi! – Megfogta a kezem és a szíve fölé helyezte. – Mindig a tiéd lesz. – Egy kis nyomást gyakorolt, ahol a keze beborította az enyémet a mellkasa felett. – A szívemben. Az életemben. A tiéd vagy.
     Igen – mondtam végül. – Persze, hogy hozzád megyek.
Egy másodperccel később a mellkasához rántott, megfogta hátul a fejem, és a fülembe mondta:
     A legboldogabb nővé teszlek, Harley!
Már megtette.


Lexy

1 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork