2018. október 1., hétfő

Az arrogáns: Epilógus


Epilógus

Noah

Kilenc hónappal később…

Ha úgy éreztem volna, egy éve feleségül vettem volna Harley-t. Meggondolatlanul is beleugrottam volna vele. Tudom, hogy a kezdetektől az enyém volt, de időt is akartam neki biztosítani, hogy megértse, mibe lép be velem.
Tudom, hogy féltékeny férfi tudtam lenni, kisajátítottam és ragaszkodtam az idő nagy részében, de semmi nem volt az életben, ami többet jelentett nekem annál a nőnél, akire vártam.
Amikor elindult a zene, minden és mindenki elhalványult. Csak a folyosóra koncentráltam, a szívem megállt, amikor láttam őt befordulni a sarkon és megállni a végén, pont a bejárat előtt. A napfény beáramlott a hatalmas dupla bejárati ajtó ólomüvegén keresztül, a fény körbeölelte, a teste eleje kissé árnyákban volt.
Az apja volt az egyik oldalán, és ahogy közelebb sétált, képtelen voltam megállítani, de a legerősebb érzelmeket éreztem, amik valaha elöntöttek.  Mindig ezt éreztem vele, de nézni, amint felém közeledik, hogy elmondja a fogadalmát, hogy a feleségem legyen, de a birtokló énem felemelkedett, mint egy veszélyes vad.

Aztán az apja átadta nekem és minden, amit tenni akartam, hogy magamhoz húzom és az öntudatlanságig csókolom. Mindenki előtt a sajátomnak akartam nyilvánítani. De úriember voltam, és képes voltam megállítani a közönséges vágyaimat, legalábbis most.
Amikor elkezdődött a ceremónia, elmondtuk a fogadalmunkat, és határozottan férj és feleség voltunk.
Közel húztam a feleségem, egy hajtincset a füle mögé csúsztattam és hagytam, hogy az ujjam végig csússzon a kagylón. Habár mindig is az enyém volt, most, ebben a pillanatban már hivatalos volt.
     Mondtam, hogy az enyém leszel. – Suttogtam. Nem érdekelt, ki hallott meg, de ez az övé volt… csak az övé. – Semmi sem fontosabb nekem, mint te, Harley, és ez sosem fog megváltozni.
     És te pedig az enyém vagy. – Mondta halkan, mosolyogva.
Igen, az voltam. Kibaszottul az övé voltam, és ezt már semmi sem változtathatja meg.
Most már csak azt reméltem, hogy készen áll a gyerekcsinálásra.

Vége

Lexy

5 megjegyzés:

  1. Hüpp,hüpp... 😢 Hát ez annyira édi volt, hogy rögvest cukibeteg leszek!!! De félre a mókával, minden sorát élveztem! Köszi szépen Lexy!😘

    VálaszTörlés
  2. Hűűűűűha, ebből szerettem volna még ♥ Köszi!

    VálaszTörlés

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork