2018. december 16., vasárnap

A vad: VII. fejezet


7.       fejezet

Dillon

 Kérlek, szükségem van rád! – nyögi, és majdnem elveszek benne. Csaknem anélkül mentem el, hogy benne lennék.
Nem voltam nővel, mióta visszajöttem az aktív szolgálatból. Senkivel nem akartam együtt lenni, nemhogy egy nő legyen az ágyamba azután a szar után, ami a testvéremmel történt. De aztán évekkel ezelőtt megláttam Lexit, és a vonzalmam azonnali volt.
És még ha távol maradtam, még ha bebeszéltem magamnak, neki az a legjobb, amit megtehetek, ha nem megyek utána, többé nem tudtam magam megállítani. Vágytam rá. Csak rá.
De aztán beszélt hozzám, amit első alkalommal tett meg. A szemébe néztem, észrevettem benne valami ismerőset, és tudtam, hülye barom vagyok, hogy várok, hogy nem megyek utána.
 Nagyon sok önuralmam volt a mai nap során, amióta megjöttél. – Mondom közvetlenül a szájánál.
  És most?
   Semmi. Kibaszott. Önuralom.
Az enyém.
Egy rohadt állatnak éreztem magam vele ebben a pillanatban, csak arra vágytam, hogy minden porcikáját felfaljam. Azt akartam, hogy a nevem sikoltsa, miközben boldoggá teszem. Azt akartam, hogy elmenjen miattam, miközben a teste minden részét végig nyalom.

A farkam felállt a gondolattól, hogy megtegyem vele mindezeket. mielőtt véget ér az éjszaka. És amikor eljött a reggel, még mindig itt lesz, mert nem fogom hagyni elmenni.
Láttam, hogy mozog a torka, miközben nyelt. Felkészült, így kurvára tudtam, hogy ha megfelelő módon érintem meg, akkor elélvez.
Tudom, hogy ő … sóvárogtam rá, hogy lássam az extázis kifejezését az arcán.
Nem volt rá mód, hogy kitartsak ma este, nem, amikor, mélyen vagyok a meleg, nedves, szűz puncijában.
Most hogy idejött ez a nő, kibaszott állat voltam.
  Akarlak, Dillon!
Felhördültem, összeszorítottam az állkapcsom, és egy kis önmérsékletért fohászkodtam.
  Éhezem rád, Lexi, olyan kibaszottul kiéhezett vagyok, nem tudom, képes leszek e lassan haladni. – Közelebb mozdultam. – És te is akarsz engem, ugye? – Tudtam, hogy akart, de hallani akartam, hogy ismét kimondja. Hallani akartam, ahogy kikiáltja, miközben elélvez.
Nyel egyet, közben a torka vonalát figyelem.
    Áruld el! – Hallani akartam, amint kimondja, hogy a nagy, vastag farkamat akarja magában. Látni akartam, ahogy az ajkai a szavakat formálják, miközben elárulja, azt akarja, vegyem el a szüzességét, követeljem a magaménak.
  Minden módon a tiéd akarok lenni!
Szentséges. Kibaszott. Krisztus.
Akkor és ott nem szállt el minden kontrollom, csak egyedül a szavaitól a nadrágomba élveztem.
Megnyalta az ajkait, ledermedtem a látványtól. A mocskos gondolatok erőszakosan törtek be a fejembe, amint előttem térdel, azt a kis rózsaszín nyelvét használva nyalogatja a farkam, megérinti az előváladékot, ami már a csúcsán gyülekezett.
 Olyan átkozott szép vagy, Lexi! – Mondtam, képtelenül rá, hogy segítsek magamon.
Előre hajolva végig futtattam a nyelvem az ajkai találkozásánál.
Teljesen a rabja lettem.
A feje alá tettem a kezem, a fal hideg és durva a tenyerem alatt. Szagoltam az illatát, ami elborította az ujjaim. Ez ahhoz vezetett, hogy eszemet vette a szükség.
Mivel közönséges rohadék voltam, a hasának préseltem a kemény farkam. Apró zihálást hallatott, majd jóváhagyólag felnyögtem.
 Érzed? – A fejét a falon pihentette, a szája elvált, a szeme félig lecsukódott, miközben a vágy tisztán áramlott ki belőle. – Látod, mit teszel velem? Látod, mennyire keménnyé teszel?
    Istenem, szükségem van rád!
  És az enyém leszel, minden egyes rész. – A tarkójához csúsztattam a kezem, a lágy húsára kulcsoltam az ujjaim, majd oldalra döntöttem a fejét. A szavaimmal, az érintésemmel, minden porcikámmal meg akartam neki mutatni, hogy mi egymásnak lettünk teremtve.
Lehajoltam és végig húztam a nyelvem a torkán, érezve, hogy a pulzusa erősebben lüktetett, ízlelve a bőre édességét.
  Boldog vagy, bébi?
Bólintott.
 Jó, de elérem, hogy még jobb legyen. – Megnyaltam a torkát. – Kapaszkodj meg bennem. Felemelte a kezeit, majd a bicepszemre helyezte őket, belevájva a körmeit a bőrömbe. A férfiasságom a kéj és fájdalom kombinációjától ágaskodott.
 Örökké szeretném, hogy az enyém légy, – vallottam be, a legkevésbé sem szégyenkezve. Visszatértem, hogy felhúzzam a nyelvem a torka karcsú ívén. Egész nap és éjszaka tudnám ezt csinálni, megrészegülni a bőre zamatjától, és a gyönyörtől, amivel az édes, kéjes kis hangok hallatásával ajándékozott meg.
A farkam a hasának feszítem, vágyva a súrlódást, mint a levegővételt.
Meztelenül van rá szükségem. Szükségem van rá, hogy csupasz legyen mellettem.
És aztán nekikezdtem. Ebben a pillanatban őrült voltam, elvesztem az iránta való vágyban, minden homályba borult, ám a ruháját letéptem. De annyira engedékeny volt, annyira fogékony, hogy megtettem.
Aztán amikor teljesen meztelen volt nekem, tettem egy lépést hátra. Szemügyre vettem, a lábujjaival kezdtem. A hosszú, karcsú lábak vonalát követtem, megfigyeltem, hogy a punciját rövidre nyírt sötét szőrzet borította, a tekintetem a köldökén át haladta a sima hasáig, és végül a mellein landolt.
A mellei nagyok, a mellbimbói rózsaszínűek, a csúcsok előre meredtek értem.
Készen állt, tudom, hogy nedves, valószínűleg nedvesebb, mint bármikor ezelőtt.
Az arcára emeltem a tekintetem, láttam, mennyire kitágultak a pupillái, és tudtam, hogy nem fog megállítani.
 Magadban akarod? – Mondtam durván és megmarkoltam a farkamat a farmeremben. Fájdalmasan kemény voltam, a faszom olyan volt a lábam között, mint az acél. A golyóm összehúzódtak és olyan kész volt felrobbanni a vágytól.
Készen álltam, hogy kitöltsem, és megtegyek vele mindent. Aztán majd kihúzódom belőle és nézem, ahogy az ondóm kifolyik a pinájából.
Hangosan felnyögtem a gondolattól és a képtől.
  Kibaszottul akarod ezt magadban, bébi? – Mondtam még durvábban. – Akarod, hogy elvegyem az ártatlanságod, hogy szép és jó legyen?
    Óh, Istenem! – nyöszörgi. Bólintott.
Igen, készen állt rám, nem fogom tovább kínozni egyikünket sem.
Egy pillanattal később már előtte voltam, a kezembe ragadtam a farpofáit és széthúztam a halmokat. A csípőm köré fonta a lábait, és egy kézzel megtartva a seggét, a másik kezemet használva rátekertem a hosszú sötét haját az ujjaimra. Hátra rántottam a fejét, feltárva a torkát, és miközben a szám a torka hajlatára tapasztottam, megfordultam és az ágy felé mentem.
Nem szerettem volna elengedni, de annál jobban szerettem volna az édes combjai között lenni.
Amikor az ágy közepén volt, a lábai kissé szétváltak, a puncija pont előttem volt, hogy lássam, és tudtam, hogy nem leszek képes sokáig elnyújtani az első alkalmat. Évek teltek el, hogy nővel voltam, és akkor, még csak össze sem hasonlítható azzal, amit Lexi iránt érzek. A vágyam iránta attól a pillanattól kezdve épült, hogy megláttam. Amikor tövig a puncijában leszek, nem fogom visszatartani. De minden átkozott nap és éjjel kárpótlom majd érte. Önuralom. Meg kellett őriznem a kibaszott önuralmam, vagy elveszek és a szart is kiijesztem belőle.
 Azon vagyok, hogy elpusztítsalak, Lexi, – mondtam, a lehető legjobb módon értve. Legalábbis reméltem, hogy megértette, hogy gondoltam. Olyan volt, mintha szögesdróton sétálva tartanám magam ellenőrzés alatt.
Egész idő alatt őt figyelve léptem ki a ruhámból, megbizonyosodva róla, hogy pont ott marad előttem, pont a közelemben.
Amikor meztelen voltam, megmarkoltam a farkam, majd simogattam magam. Hihetetlen érzés volt, különösen abban a tudatban, hogy mit fogok hamarosan csinálni, valamint, hogy Lexi személyesen itt volt előttem.
 Tárd nekem szélesebbre! Hagyd, hogy lássam azt az érintetlen puncit, bébi! – Igen, mocskos rohadék voltam, de ezen nem tudtam változtatni.
Ez az, aki voltam, és láttam, hogy kedvei. Azonnal megcsinálta, amire kértem, összeszorítottam az állkapcsom attól, mennyire nedves.
Miattam fénylett.
Elkezdtem magam a tövétől a csúcsáig simogatni, az előváladékot, ami a csúcsán keletkezett, elkenve a hosszamon. A bicepszem megrándult, amilyen erősen összehúzódtak az izmaim. A puncijára koncentráltam, a rózsaszín, az enyhén duzzadt punci ajkaira, és a tetején a kis csúcsra. Az izzadság már a homlokomon gyöngyözött.
Pokolba, szerencsés leszek, ha öt percig kitartok benne.
Ismét végig futtattam a tenyerem a faszom csúcsán, az egész testem megfeszült, a lélegzetem egyenetlen volt.
  Érintsd meg magad! – szűrtem ki az összeszorított fogaim közül. – Látni akarom, ahogy az ujjaid kissé szétnyitják, megmutatva nekem, hová fogom magam nemsokára betemetni. – Rögtön meghallotta, és minden, amit tenni tudtam, az volt, hogy elbűvölt áhítatban figyeltem, mint magához nyúl. A legforróbb dolog volt, amit valaha láttam.
A keze remegett, a hasa minden belégzésétől homorított, és tudtam, hogy ő is a peremen volt. Ha megérintettem volna a csiklóját, ha vadul megdörzsölném azt a kis rügyet, talán elmenne nekem?
Ki kell találnom.
 Érintsd magad! Nézni akarom, ahogy megvadulsz. – Hezitált, és kíváncsi voltam, hogy korábban érintette-e már meg magát. Közelebb léptem. – Játszottál már magaddal, Lexi? – A hímvesszőmet simogatva folytattam. –Játszottál már a punciddal? Örömet szereztél már magadnak? Esetleg piszkos dolgokra gondolva mentél el?
Nem válaszolt azonnal, de végül bólintott.
 Áruld el nekem! – mondtam nyersen, a hangom durva. – De mozgasd a kezed a lábaid közt, közben pedig dörzsöld a csiklód.
Ziháló lélegzetet vett.
 Csináld! Hagyd, hogy nézzem! – Ebben a pillanatban csak egy lábnyira voltam tőle, az édes pézsma illata betöltötte a fejem.
Tudom, hogy nem fogja megtagadni, hiszen nem számít mennyire volt ideges, ő is vágyott rá.

Lexi

 Ne vegyél rá, hogy megismételjem magam! – mondta Dillon mély, durva, de követelődző hangon.
Azt akarta, mondjam el neki, hogy játszottam magammal, miközben ezt csinálom… elszállok tőle. Ideges voltam, de annyira felizgult is, hogy nem éreztem szégyent vagy zavart a bujaságom miatt. Még szélesebbre tártam a lábam, amennyire lehetséges volt, és csináltam, amit mondott.
Feltártam Dillonnak a legintimebb részem, a combjaim közti területet, ami nedves volt és ő utána sajgott.
 Tetszeni szerettem volna neki.
Lenéztem a hosszú, vastag farkára. Olyan nagy volt, miattam volt annyira kemény.
Lecsúsztattam a kezem a hasamon, majd megálltam, amikor elértem a csiklóm. Rám fókuszált, miközben kiverte magának, majd még erősebben csinálta.
Éreztem a hőt az arcomon, miközben elgondoltam, elmondom neki, hogyan nyúltam magamhoz… miközben engem figyelt és magát érintette.
   Mondd, – suttogta.
Istenem, hogy jutottunk el attól, hogy beverem  a fejem, idáig, hogy meztelen vagyok az ágyában?
Miért is csodálkozom rajta? Pontosan ez az a hely, ahol lenni akartam.
 Az ágyamban fekszek, lecsúsztatom a kezem a gyomromon, és pont itt nyúlok magamhoz. – Megdörzsöltem a csiklóm, kéjes zihálás szökött ki belőlem.
   Mire gondolsz, miközben ezt csinálod? – Gyorsabban mozgatta a tenyerét.
Fájdalmasan keményen dobogott a szívem. Megérintem magam, a puncim olyan csúszós, hogy az ujjaim a csiklómra siklottak.
   Rád.
A figyelme a széttárt combjaimra irányult, láttam az előváladékot, ami a koronáján ékeskedett.
   Mondd újra! – nyögte ki.
Az ujjam a csiklómon mozgattam, erősebben, gyorsabban kezdtem el dörzsölni a rügyet. A másik kezem a lepedőt markolta mellettem, a hátam felívelt, az ajkaim szétnyíltak. Elakadt a lélegzetem, ahogy belém vágódott a gyönyör. Itt voltunk, egymást figyelve érintjük magunkat, az erotika annyira tapintható, hogy szinte érzem, hogy siklik a bőrömön.
  Rád gondolva érintem meg magam.
Felhördült.
  Picsába! Nem tudok várni!
Mielőtt sejteném, mit csinál, végig vezette a hüvelykujját a farka tetején. Egy pillanat múlva már előttem volt, felfalva azt a ki távolságot is, ami elválasztott minket.
Előre nyúlt és attól az első érintéstől az ujjhegyével, felziháltam.
   Nyald meg, – követelte, a hangja kemény, akár az acél, éles, mint a borotva.
Végig futtattam a nyelvem a hüvelykujja mentén, elkenve a spermája sósságát, ami rajta volt. Jó ízű volt, olyan erőteljes és férfias, amitől egy friss vágyhullám vágott belém. Még nedvesebbé váltam, ami lehetetlennek tűnt, de a friss nedvességáradat érzése, nem hazudott róla, mennyire szükségem volt rá.
Mélyebbre tolta a hüvelyk ujját a számba, amitől minden csepp ondót lenyaltam. Egész idő alatt a szemembe bámult, amitől még erotikusabbá vált az egész szituáció.
     Tetszik az ízem a nyelveden?
Bólintottam, képtelen voltam megszólalni az ujjával az számban.
     Egy nap beteszem ide a farkam, Lexi, és le fogod nyelni a magom.
A pulzusom erősebben lüktetett.
 De most meg kell, hogy basszalak! – Kivette az ujját, neki szenteltem a figyelmem, ahogy leszopta, az ízem a szájába juttatta. – Remélem, hogy készen állsz, mert nincs visszaút.
Még mindig cirógatta magát, néztem, ahogy a bicepsze megfeszül és elernyed a gyors mozgástól.
 Légy velem! – Mondtam halkan, remélve, hogy véget vet ennek a szexuális gyötrelemnek, és hogy Dillon is készen állt. Bármennyire élveztem az előjátékot, kétségbeesetten érezni akartam őt.
Felhördült, levette a kezét a férfiasságáról, végül pedig az ágyra helyezte. Az erős mellkasát használva lenyomva tartott a matracon, annyira jó érzés volt érezni a súlyát. Hosszú másodpercekig meg sem szólaltunk, de a szexuális kémia nem volt mérhető. Meg akartam érinteni, végig szerettem volna vezetni a kezem az egész kemény testén, de a kikészült idegek belém csapódtak. Sosem csináltam ezelőtt, és nincs az a mennyiségű fantáziálás, ami bátorságot tudna adni a megtételéhez.
  Én leszek neked az első. – A kezébe zárta az arcom, nem gyengéden, és nem úgy, mintha szeretkeznénk. Úgy érintett, mintha birtokolna engem, mintha a testem minden egyes centiméterjét kisajátítaná és még ennél is többet.
És azt fogja. Istenem, nagyon is azt fogja tenni.
 Elveszem a szüzességet, mintha a sajátom lenne! – Lecsúsztatta a kezét a nyakamon, a mellkasomon, le a hasamon, majd a puncimra helyezte a kezét a lábaim közt. – És más férfi sem fogja megtudni, mennyire nedves és forró vagy itt. – Egy kis nyomást gyakorolt, amitől a hátam felívelt. – Az én faszom lesz az egyetlen egy, ami igazán tudni fogja, milyen szűk a pinád. – Felvezette a kezét a csiklómra, a nedvességem összegyűjtve vett rá, hogy nyögdécseljek miatta.
  Meg foglak tölteni a spermámmal, olyan tele leszel, hogy ki fog csorogni belőled. – Lehajolt, az ajkai pont az enyémek mellett voltak. – De szeretni fogod. Könyörögni fogsz, hogy minden éjjel töltselek meg.  – Az ajkai súrolták az enyémeket. – Én pedig majd megteszem, mert képtelen vagyok segíteni magamon. – A hangja mély, sötét volt. Lassan elkezdte a combom oldalának dörzsölni a farkát. Keze a tarkómon, összegubancolta az ujjaival a hajam. – Mondd ki, az enyém vagy! – nyögött fel, vad vonalak barázdálták az arcát.
   A tiéd vagyok, – mondtam hezitálás nélkül.
 Olyan kibaszott nagyon akarlak. – Oldalra döntötte a fejem, elkezdte szívni a nyakam tövét. Istenem, valószínűleg egyedül ettől orgazmusom lehetne. – A ma este után nincs visszaút.
Jó.
Ismét az arcomba nézett. Közelebb dőlt, de nem csókolt meg, amire kétségbeesetten vágytam.
   Picsába, annyira kibaszottul gyönyörű vagy!
Hő árad szét bennem a bókjától.
Azt kívántam, bárcsak ne vártam volna éveket, hogy tisztába jöjjek vele, mit akartam az életemben.
   Én is, bébi. Én is.
Rá se ébredtem a hangosan kiejtett gondolataimra, amíg ezt a dolgot nem mondta.
Végeztem azzal, hogy féljek a vágyaimtól, az ismeretlentől való idegenkedéstől. Itt voltam Dillonnal, az után fogok menni, amit a szívem és a testem kívánt... utána.
   Csókolj meg!
Egyikünk sem várt tovább. Pillanatokkal később rajtam volt a szája. Nem tudtam megállítani azt a kis hangot, ami elhagyta a torkom.
Azt a hangot hallatta, ami férfias, arról árulkodott, hogy a szakadék szélére jutott.
Lehet, hogy ez az első alkalmam, de úgy akartam őt, amilyen volt: nyers, goromba, gátlástalan.
Az egyik keze még mindig a hajamban, a tarkómon, megszakította a csókot, a nyakam kezdte el csókolni és szívogatni. A nyelvét és az ajkait használta, kész voltam akár könyörögni is, hogy dugjon meg.
 Érzed, mit csinálsz velem? – Kérdezte és erősebben, keményebben dörzsölte a lábamnak a farkát.
Elveszetten bólintottam.
     Akarod, hogy örömet szerezzek neked?
   Istenem, igen, – hördültem fel.
A következő másodpercben már rajtam volt.
A forró, kemény hosszúsága a combjai közé préselődött, mocorogtam, még szélesebbre tártam a lábam. A farka éppen a csiklómnak nyomódott, elakadt a lélegzetem a nagyságától.
Dillon előre és hátra kezdte mozgatni a csípőjét, a csiklómnak dörzsölte magát.
Már ennyitől is el tudnék szállni.
A farka feje minden alkalommal a csiklómon mozgott, amikor a farkát felfelé tolta. Most nem tudtam visszafogni magam. De nem is akartam.
Hosszú pillanatokig Dillon csak előre-hátra mozgott rajtam, magasabbra szítva a vágyam. A bicepszén tartottam a kezem, a húsába vájtam a körmöm, hallottam a szisszenését. De amikor el kartam venni az ujjaim a bőréről, felmordult.
 Ne, tetszik. Hagyd ott őket. Vájd belém a körmeid. – Keményen nekem tolta magát, a csiklómnak nyomódott.
 Mennyi szeretnéd, hogy itt legyek? – Ismét felém döf, és újra, és Istenem, még egyszer. – Mennyi vágysz a nagy faszomra mélyen a puncidban? – Mondta halkan a fülem mellett. – Akarod, hogy kitágítsam ezt a kis pinát?
Bólintottam, a szemem lecsukódott, a lélegzetem akadozott.
  Akarod, hogy fájjon, de a kurva jó értelemben?
Felnyögtem, amikor a súlyával lenyomva tartott.
  Ezt akarom és még ennél is többet.
Mélyen felhördült, a hang fájdalmasabb volt, mint, amit valaha hallottam.
 Akkor kapaszkodj, bébi, kész vagyok többet adni neked, mint amit még kezelni tudnál.
A testünk közé nyúlt, megragadta a farkát, a fejét a bejáratomhoz illesztette. Igen, ezt akartam a halálomig érezni.
Minden lecsendesült bennem, mindenem feszült lett és felkészült.
   Rám koncentrálj, – mondta gyengéden a fülemnél.
Úgy csináltam, hogy mondta, de tudtam, ha egy kicsit is megmodulok, felnyársalom magam rajta.
    Innen nincs visszaút.
 Nem akarok meghátrálni, Dillon! – Tényleg nem akartam. – Nem akarok lassúságot és romantikát. Gyorsan és keményen akarom. Úgy akarom, ahogy te szeretnéd megadni nekem.
    Mert te is úgy akarod. Igen?
Bólintottam. – Igen.
Egy pillanatig nem mozdult, de éreztem, hogy mennyire széles a farka hegye, ami nekem préselődött. Először fájni fog, de olyan nedves voltam, annyira beindultam, tudom, hogy nem fogom leállítani, bombaként fogok felrobbanni miatta.
Tényleg nem volt visszaút.
Egy mély, kemény lökés, és belém tolta azokat a hatalmas centimétereket. A hátam akaratlanul felemelkedett a hirtelen mozdulattól, az erőteljes behatolástól. A melleim előre meredtek, A mellbimbóim sziklakeménységűek. Ott volt a fájdalom, éles, elárasztotta az egész testem. Szétfeszített. Dillon annyira hatalmas volt, vastag, de nem volt kényelmetlen.
Felnyögött felettem, behunyta a szemeit, izzadság gyöngyözött a homlokán. Feszült volt, az izmai megfeszültek, az inak kirajzolódtak.
Próbálta magát visszatartani.
A golyói pont a seggemnek nyomódtak. Nagyok és súlyosak voltak.
De aztán elkezdett kihúzódni és gyengéden vissza tolta magát.
A fájdalom gyönyörrel keveredett, éreztem, hogy az extázis szétárad bennem, majd beépül a sejtjeimbe.
Ahogy teltek a másodpercek, és fogytak a percek, úgy lettek a mozdulatai erősebbek, határozottabbak.
A szemei félig kinyíltak, rám koncentrált. Erős mellkasa megemelkedett és süllyedt lélegzés közben, az enyémnek dörzsölődött, távol tartotta a valóságot.
 Picsába, igen, bébi! – Mélyre lökte magát, olyan mélyre, hogy néhány centit feljebb csúsztam az ágyon. Kihúzódott, a hegye a bejáratomnál volt. Majd alámerül, elvéve a józan eszem, az öntudatomat.
 Figyeld, ahogy elveszlek, ahogy ezt a punci a sajátommá teszem. – Ismét belém csapódott, majd kihúzódott, az alsókarja megfeszült, a fejét lehajtva figyelte a helyet, ahol összekapcsolódtunk. – Pokolba, bébi! – mondta mélyen, durván.
Kisség megemelkedtem, figyelve, hogy mit csinált. Figyeltem, hogy ki és be pumpálta magát bennem, ahogy láthatóvá vált a farka. A nedvem borította a hosszát, láttam, hogy a szüzességem vére is befedi.
Miért indított be még ennél is jobban a látvány, de Istenkém, annyira forró volt.
Amikor felemeltem a fejem és megint az arcára néztem, észrevettem, hogy Dillon szintén engem bámul.
  Tudva, hogy nézed, amit csinálok, ahogy megbaszlak… – A teste megremegett az enyém fölött, mintha nehezére esne uralni az eseményeket. – Beindít, mint egy szerencsétlent.
Visszafeküdtem és hagytam, hogy hogy azt tegye…. velem.
Olyan volt, mintha az egyetlen, amire szüksége volt, az elsősorban én voltam. Dillon úgy kezdett el baszni, mint, ahogy szeretett volna, és erre addig a pillanatig nem döbbentem rá, amíg visszatartotta magát.
Kihúzódott belőlem, meglepetésemben felziháltam, a testemet égette a hiánya. De mielőtt panaszkodhatnék vagy könyöröghetnék, hogy csúszon vissza a puncimba, megragadja a derekam és átfordított.
  Olyan átkozottul tökéletes. – Nem hagyta, hogy sokáig várjak azokra a hatalmas centiméterekre. Becsuktam a szemem, a lepedőt az öklömbe szorítottam, imádva a tenyerét a seggemen, miközben felfedezett.
Jó érzés.
   Remélem, készen állsz. – Mondja kemény, veszélyes hangon. – Állj négykézlábra és tárd fel magad nekem. – Azt tettem, amit mondott, a puncim már érezte a fájdalmat, pedig nem volt bennem hosszú ideig. De  fenébe is, érezni akartam a kényelmetlenséget, pontosan emlékezni akartam, milyen mélyen volt bennem.
Amikor elhelyezkedtem a pozícióba, erőteljesen még szélesebbre húzta a lábaimat. Tudta mennyire tetszett? Tudta, ha durva, attól még jobb lesz?
A seggemre simította a kezét. Az érintése olyan jó volt, olyan követelődző. Nem volt számomra kétséges, hogy Dillon maga a nyers szex és a kemény vágy. Hosszú másodpercekig csak a seggem cirógatta, de aztán keményen csapott le a tenyerével, amitől felziháltam. Ismét megtette, mélyen a mellkasából nyögött fel, felemelkedtem és ziháltam a kéjtől.
  Lexi. Enyém!
Nem zavart, ahogy kimondta a nevem, vagy a kijelentés, hogy akart… engem.
 Kurvára forró vagy! – Erőteljesen megmarkolta az egyik hajtincsem, válaszul felhördültem. Hátrahúzta a fejem, egyre nagyon erővel, és mélyen felhördült. – Magadban akarsz?
   Igen. – Mondtam, de kikiáltottam azt a magányos szót.
A bejáratomhoz helyezte a férfiasságát, és egy folyékony mozdulattal mélyen belém tolta.
   Jézusom!
Elkezdte felvenni a sebességet és hamarosan már megzabolázhatatlanul baszott.
   Igen! – Azon kaptam magam, hogy felkiáltok.
Megragadta a derekam,  elég keményem vájta az ujjait a bőrömbe, hogy fájjon, és úgy baszott engem, mintha haldokolna.
    Baszdmeg! Igen! Lexi!
Újra és újra behatolt és előbukkant. És amikor már nem tudtam még többet befogadni, amikor éreztem széthullani a világot, még egyszer belém merült, majd megdermedt.
   Olyan kibaszott jó, – hörögte. – Elmegyek.
Vele együtt mentem el.
Olyan sok spermával pumpált tele, tudtam, hogy ki fog csorogni, amikor felállok. Mindörökre megjelölt.
Megrándult fölöttem, még mindig ment, még mindig nyögött. – Fenébe, bébi.
A hangja eltorzult, kifulladt.
Úgy tűnt, mintha a kettőnk gyönyöre évekig tartott volna, de amikor levegő után kapkodtam, ő pedig lehanyatlott, a farka még mindig kemény volt bennem, a bőre nedves volt az enyémen. Kihúzódott belőlem, mindketten elégedetlen hangot adtunk ki. Nem tudtam magam megállítani, hogy összerogyjak a matracon, a lepedőnek olyan illata volt, mint neki, amitől megittasultam. Az ágy elmozdult, ahogy lefeküdt mellém. A keze érzése a hátamon, a nagy erős cirógató ujjai, nyugalmat küldött felém.
Éreztem, hogy visszaérkezem a csúcsról, de amikor Dillon a lábam közé helyezte a kezét és a puncimon nyugtatta, a testem ismét tűzbe jött.
    Az enyém vagy, Lexi.
Igen, az vagyok.
   Istenem, bébi!
Dillon is olyan nehezen lélegzett, mint én. Közelebb húzott a teste melegségéhez, a takarót megragadva ránk terítette. Nem valami kínos szex utáni dolognak tűnt. Helyesnek érződött, kényelmesnek, mintha pont ott volnék, ahol lennem kell.
    Nem engedem, hogy elmenj.
Hő árasztott el, aminek semmi köze nem volt a gyönyörhöz. Felemelkedtem, így megfigyelhettem az arcát, láttam, hogy mennyire komoly volt. A sötét szemei nagyon kifejezők voltak jelen pillanatban.
   Valószínűleg azt gondolod, hogy mindez rohadtul gyors és őrültség.
Igen, de akartam ezt.
  De amikor azt mondom, nem hagylak elmenni, azt úgy is gondolom. Érted, hogy mit jelent mindez?
   Remélem, hogy értem, – szólalok meg őszintén.
 Azt jelenti, hogy az enyém vagy. Azt jelenti, hogy azt akarom, itt legyél, az oldalamon. – Megfogta az arcom és a szemembe nézett. – Azt jelenti, hogy bármi történjék, te itt vagy nekem. Próbáltam egyedül lenni, és te vagy az egyetlen, akit akarok.
Talán nem tudom, mit tartogat a jövő, de azt bizonyosan tudom, hogy ez az a férfi, akivel együtt akarok lenni.
Oly módon egészítjük ki egymást, amit senki más nem tud elérni.
Betöltötte azt a magányos lyukat, ami oly hosszú ideig bennem volt, és éreztem, hogy én is ugyanezt tettem ő benne.
Nem voltunk idegenek, akik csak a túlélés céljával vergődtek át az életen.
Igazából élhetnénk.
Ezt pedig nem akartam elszalasztani.
Nem fogom elengedni Dillont.  


Lexy

1 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork