2019. július 23., kedd

A szobatárs: XI. Fejezet


Meghan


Fájdalmas, és kellemetlen érzés volt elsőnek, de ez másodpercenként változott. Ez a kellemetlen érzés, lassan változni kezdett bennem, jónak éreztem, erősnek. Az tény volt, hogy olyan nagy, hosszú és vastag volt, hogy a szemeimet könnyek lepték el. A hirtelen behatolás olyan volt, amelyet eddig el sem tudtam volna képzelni, de jó érzés volt.
Nagyon jó.

A tudat, hogy Brendan bennem volt, és hogy azt mondta, hogy szeret engem, hogy én az övé voltam, minden más dolog elhalványult mellette.
Felemeltem magamat és megragadtam a vállait, az izmok feszesek voltak a kezeim alatt. A körmeimmel megkapaszkodtam benne, mikor elkezdetett kihúzódni. Amikor visszatért belém, kellemetlen érzés volt, de ahogy eltelt egy kis idő a fájdalom elmaradt, és helyén egy eufórikus érzés maradt.
Nem beszéltünk hosszú percekig, és ez teljesen rendben volt, mert Brendant magamban érezhettem, látni azt, hogy mennyire próbálja kontrollálni magát, hogy lassú legyen számomra, hogy ezt a pillanatot sokkal jobbá tegye, mint amit meg tudna értem tenni.
És mikor egyenletes tempóban kezdett ki és bemozogni bennem és én nem tudtam mit kell tenni, de hagytam, hogy minden érzelmem átáramoljon rajtam.
Izzadtak voltunk, és a teste folyékonyan mozgott az enyémen, a masszív teste felettem volt, és az erejével megmutatta nekem, hogy milyen jó is lehet.
- Tetszik kicsim?
A gyönyör csak úgy áramlott bennem.
- Igen – nyögtem
- Olyan kibaszottul tökéletes vagy.  –  Mondta miközben lassan belém hatolt, aztán lehajolt,  hogy megcsókoljon, és én nem akartam többé őt megállítani.
Brendan könnyed és lassú volt, de tudtam, hogy ez nem tartható sokáig.
De rendben is volt ez, de nem akartam hosszúra elnyújtani. Szerettem volna elélvezni neki, és látni, ahogy ő elmegy.
Ez az érzés, ahogy kitölt, szétfeszít és felfal engem Brendan, ez volt az, amit mindig is akartam, de nem olyan dolog volt, amelyet valaha is el tudtam volna képzelni. A keménységének érzése a lágyságomon, az ő férfiassága az én nőiességemen, annyira őrülté tett engem a vágytól, hogy nem tudtam már elviselni.
- Csókolj meg – suttogtam neki, egy nyögés közepette.
És ő megtette...birtoklóan, vadul és úgy, mint egy férfi, aki tudja, hogy mit akar.
Nem tudtam mit tenni, mikor a belső izmaim megfeszültek a farka körül, de olyan jó érzés volt.
- Igen, ez olyan kibaszottul jó Meghan, bébi.
Most már igazán elkezdett mozogni. Először könnyed volt és lassú, de most már gyors volt és nehéz.
- Bassza meg. Igen.
Egy hüvelyknyire kihúzta magát belőlem, és csak a széles feje volt a puncimban. A szemembe nézett és láttam benne, hogy harcol magával, és a kezeimet a kemény mellkasára tettem.
- Nem fogok eltörni.
Úgy tűnt, mindössze ennyit kellett neki hallania. Keményen, elszántan visszanyomult belém. A lélegzetem is elállt, de imádtam minden egyes percét.
- Most már tény, hogy az enyém vagy végre... – mondta feszült hangon –  A fenébe is ez kibaszottul jó. – Újra belém hatolt, teljesen belenyomott a matracba. – Olyan jó vagy Meghan – Lehajolt hozzám és megcsókolt, a lélegzetei kemények voltak a mozgása pedig félelmetes. – Kibaszottul szeretlek. Mindig is szeretni foglak, és semmi se változtathat ezen. – Újra belém hatolt és a szemembe nézett – Megértettél engem? Tudod, hogy milyen komolyan gondoltam minden egyes szót?
Bólintottam, és éreztem az igazságod abban, amit mondott, és tudtam, hogy ez az igazság
Ez az én életem volt.
Minden egyes centimétterel, mellyel belém hatolt azt éreztem... hogy az övé vagyok.
- Nézni fogom, ahogy megbaszlak téged, ahogy az enyém leszel Meghan. – Kicsit felemelkedett és hátradőlt és a lábam közé nézett. Figyelte, ahogy a farka ki és befelé mozog.
- Nézd meg Meghan. Nézd meg, hogy mit csinálok veled.
Feltámaszkodtam a könyökeimre és a lélegzetem is elakadt az erotikus látványtól.
Vért láttam Brendan farkán, a szüzességem fizikai bizonyítékát.
Hatalmas és vastag farkba belém hatolt és tágított engem.
- Szereted nézni, hogy mit csinálok veled? Szereted nézni, hogy hogy veszem el a szüzességed, ugyanúgy ahogy te az enyémet veszed el?
Csak bólintottam.
Egy kicsit feljebb emelkedett és a térdein volt, megragadta a csípőmet, és belém hatolt, így még mélyebben bennem volt. A hüvelykujjait használta, hogy széthúzza a puncimon az ajkakat, és a tény, hogy ott voltak a kezei, és a farka el volt temetve bennem, majdnem elélveztem ott és akkor. Aztán lecsúsztatta az ujját, míg a puncim bejáratához nem került. Csak ott tartotta őket, és nagyon is tisztában voltam vele, hogy a legintimebb részemen érint meg.
Brendan megragadta a csípőmet és egyre gyorsabban mozgott ki és be.
- Ez eléggé fennhéjázónak hangozhat, és lehet, hogy ez egy nagyon rohadt dolog tőlem, hogy ezt mondom, Meghan – mondta, ahogy egyre gyorsabban és gyorsabban hatolt belém – de minden egyes részed hozzám tartozik.
Újra és újra döfött, a hátamat ívbe feszítettem és ziháltam.
- A szüzességed mindig az enyém lesz, ugyanúgy ahogy az enyém pedig a tiéd lesz.
- Igen, Brendan.
- Mondd újra a nevem!
- Brendan – nyögtem.
Az izmok játéka, ahogy belém hatolt, kibaszottul olyan volt, mintha egész életében arra várt, volna, hogy belém hatoljon.
Ő várt rám, ahogy én vártam rá.
Mindketten olyan izzadtak voltunk, de Istenem annyira jó dolog volt, egy olyan dolog, melyet az egész testemben éreztem, amely azt jelentette, hogy nagyon szenvedélyesek vagyunk.
Annak a hangja, ahogy a farka a puncimba hatolt az egész szobában visszhangzott.
Brendan hátravetette a fejét, és a nyakán kidagadtak az erek.
- Istenem annyira közel vagyok – kiáltottam, és nem törődtem vele, hogy milyen hangos is vagyok.
A hüvelykujját a puncimra tette és körözni kezdett vele. Visszanézett rám, az arcomra fókuszált, mintha látni szerette volna, ahogy elmegyek.
- Tedd meg, Meghan. Menj el a kedvemért.
És én megtettem.
Robbantam neki.
A puncim izmai teljesen körülfogták őt, és egyre erőteljesebb hatolt belém.
Nyögések és morgások hangzottak felőle.
- Bassza meg, én is el fogok menni, Meghan – kiáltott fel – Szeretnélek újra megkapni, de basszus nem tudom megállítani.
Ne hagyd abba. – Szerettem volna látni, ahogy elmegy bennem.
Ismét felnyögött.
- Bassza meg. Annyira szeretlek – Mélyen megmozdult bennem – Olyan régóta várom ezt a pillanatot, hogy az enyém legyél, kibaszott hosszú ideje.
És ismét elélveztem.
Ahogy belenéztem az arcába, láttam, hogy Brendan kontrollálja az élvezést, és tudtam, hogy ez nem fog sokáig tartani.
- Újra jövök – mondtam és kiáltottam, ahogy a gyönyör átcsapott felettem.
- Istenem, ez annyira rohadtul jó – mondta és a szeme lecsukódott, tisztán lehetett látni a feszültséget az arcán.
A belső izmaim egyre erősebben szorították, és mindketten felnyögtünk. Gyorsabban, keményebben kezdett el baszni és valamit mélyen meg talált bennem. Teljesen hátradőltem és hagytam, hogy az érzés eltöltsön.
- Ez az.  Fejd meg a farkamat, tudom, hogy majd meghalsz a gecimért.
Tudtam, hogy mikor ment el. A hatalmas teste merevvé vált, és egy mély hang hagyta el mikor teljesen belém temetkezett.
Hosszú másodpercekig a testemben volt, mire megnyugodott, a teljes súlyát rajtam nyugtatta. Mindketten izzadtak voltunk és bőrünk erotikusan egymáshoz dörzsölődött, és ez volt minden, amit akartam, de muszály volt lélegeznem és Brendan nagy ember volt.
Legördült rólam és közelebb húzott magához. A hátam a mellkasánál volt, és az egyik izmos karját a derekamra rakta. Mielőtt tudtam volna, hogy mit csinál, a kezét a lábam köze tette, és az ujjaival megnyomta a puncimat és elkezdte betolni az ondót, hogy visszamenjen belém.
- Mindig is ide tartoztam.
Megrázkódtam a szavaitól és a cselekedeteitől melyekkel velem játszott. Elvette a kezét, és megfordított a kezeiben, és most már szemtől szembe voltunk. Odahajoltam, hogy megcsókoljam, hogy olyan közel legyek hozzá amennyire csak tudok, mert most egy nagyon intim dolgok osztottunk meg egymással. Tudtam, hogy ez soha nem lesz elég.
Visszatettem a fejemet, és az arcára néztem és megpróbáltam megérteni, hogy mire gondol.
Rám nézett és az a mosoly, amellyel megajándékozott, már tudtam, hogy minden rendben lesz, hogy ez egy helyes dolog volt, és hogy semmi sincs elrontva.
- Minden egy szó, amit mondtam – mondta nekem halkan – minden egyes szó Meghan.
A szívem megdobbant a mellkasomban.
- Attól a perctől fogva amióta tudom, hogy szeretlek, mindig is csak te voltál. Nincs senki, akivel versenyezhetsz, és nincs senki, aki iránt úgy éreznék, mint irántad. -  Felém fordult az ágyon és az egyik nagy kezét az arcom mellé tette. – És nem foglak elengedni. Végre megszereztelek és minden így fog maradni – A csend csak néhány másodperig tartott, amíg újra el nem kezdett beszélni. – Az akarom, hogy itt maradj velem, nem azért mert kell, nem azért mert nincs, más hely ahová mehetnél, hanem azért mert itt akarsz velem lenni. Légy az enyém Meghan.
Éreztem, ahogy a szívem egyre hevesebben ver.
- Az ágyamban akarlak érezni, az életemben, oszd meg velem - Rám nézett, az arcomat csókolgatta és éreztem a szeretetét irántam. – Annyira kibaszottul akarlak. Meg szeretném osztani veled az életem.
Nem tartottam vissza a mosolyomat.
- Én is ezt szeretném Brendan.
- Igen?  - kérdezte és egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán.
- Igen. - magához szorított – Nem akarok sehová máshová menni – mondtam neki őszintén.
- Jó, mert az enyém vagy.

Gina

1 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork