2023. május 20., szombat

Forever Mr. Black - 28. fejezet

 

Chloe



Másnap délután a szemem égett a könnyektől.

Lehet, hogy egy kicsit drámáztam, de nehezebb volt a diákjaimtól elbúcsúzni az utolsó tanítási napon, mint gondoltam.

Persze, most, hogy itt a nyár, tele voltak adrenalinnal és örömmel, kevésbé törődtek azzal a kis szomorúsággal, ami bennem lappangott, de ez így volt rendjén. Büszke voltam rájuk, és biztos voltam benne, hogy a következő tanévben is látni fogom őket a folyosókon bolyongani.

Olyan régóta vártam erre sóhajtott fel Kim, miközben velem együtt a falnak támaszkodott, és figyelte, ahogy a diákok majdnem leüvöltötték a fejüket az izgalomtól, amikor megszólalt az utolsó csengő.

Nem tudom. Elég szomorú vagyok ‒ vallottam be, miközben a kijárat felé özönlöttek. ‒ Elhagynak egy másik tanárért, aki talán egy kicsit többet tud, mint én. Szinte becsapva érzem magam.

Kim nevetett, összefonva a karját. ‒ Hé, örülj, hogy nem jönnek vissza. Ez azt jelenti, hogy remek munkát végeztél a tanításukkal. Ferde mosollyal nézett rám. ‒ Nem sokat hallottam rólatok, mióta leléptél vele arra a kirándulásra. Hogy mennek a dolgok az ezüst rókával?

Ó, nagyszerűen, Kim. Remek vele lenni, és Izzyvel is. Igazából egy óra múlva találkozunk, hogy megcsináltassuk a körmeinket, és egy kicsit bepótoljuk a lemaradásunkat.

Ó, úgy hangzik, mintha a dolgok ismét komolyra fordulnának ‒ mondta, és a szemei felcsillantak az izgalomtól.

Nem tudtam leküzdeni a nevetésemet. ‒ Talán. De még sok mindent kell megoldanunk. Sterlinggel és Theo feleségével. Forgattam a szemem, ha csak rágondoltam, összeszedtem néhány papírt az asztalomról, és egy mappába gyömöszöltem őket. ‒ Amint ezt elintéztük, szabadok vagyunk. Szerintem Izzy már nem is bánja annyira. Nem viselkedik furcsán velünk kapcsolatban, vagy ilyesmi, szóval azt hiszem, ez már egy új kezdet.

Az. Úgy tűnik, mindent elterveztél ‒ jegyezte meg Kim.

Úgy gondolom, ha lassan haladunk, és ezúttal nem sietjük el a dolgot az segít. Legutóbb... nem is tudom. Gyors volt. Kéjes. Befejezetlen. Ezúttal nincs megszakítás. Már nem félünk attól, hogy valaki ránk tör, mint korábban, és elveszítjük egymást. És még ha valaki meg is tenné, mi a fenét fog csinálni, tudod?

Hallak, kislány bólintott mosolyogva. Majd szólj, hogy sikerült a „körmös” kirándulásod. Én az osztályteremben leszek, és próbálom összeszedni magam, hogy ne kelljen a kelleténél többször visszajönnöm ebbe a pokolba a nyáron. Felhívsz majd?

Mosolyogva bólintottam, miközben az ajtó felé indult. ‒ Persze, hogy felhívlak. Hamarosan találkozunk, hogy bepótoljuk a lemaradást is. Ígérem!

Ó, kérem, ne siessenek! Mély, mocskos és hosszú részleteket akarok, ahogyan a férfiakat is, amikor ágyba viszem őket. Nem kell sietni!



***

Aznap délután fél öt körül egy óceánhoz közeli szalonban egy plüss bőr masszázsfotelben ültem, és a lábam buborékos, meleg vízbe csúsztattam.

Ebből a körömszalonból remek kilátás nyílt a tengerpartra, a dokkokra, ahonnan láthattuk a ki-be járó hajókat, néhány matrózt és hétköznapi embert, amint fel- vagy lemásznak a hajóikra.

Elvigyorodtam, amikor megláttam a Dirty Blacket a dokkok végén, fekete vitorláit könnyedén lobogtatta a szél. Az a hajó annyi szép emléket szerzett nekünk.

Mit vigyorogsz ott? Izzy hangja harsant, és én ránéztem, még mindig mosolyogva, ahogy egyenként beletette a lábát a kavargó vízbe.

Semmit nevettem. ‒ Csak gondolkodtam.

Apáról? gúnyolódott játékosan, és kíváncsian felvonta a szemöldökét.

Küzdöttem a mosoly ellen, ami nem akart elmúlni. ‒ Talán.

Ugye tudod, hogy nem kell hazudnod nekem, Chlo? Úgy értem, mi régen mindent elmondtunk egymásnak. Szó szerint mindent. Én... vissza akarok térni ehhez. Mínusz a részletek a szexről meg a többi, mert fura lenne ezt elképzelni.

Igen, az lenne kuncogtam. Hátradőltem, amikor a nő megragadta az egyik lábamat, és rám mosolygott az arcmaszkja mögött. Ahogy elkezdte enyhén masszírozni egy lábradírral, megkérdeztem: ‒ Szóval... hogy vagy? Úgy értem... évek teltek el. Szükségem van a frissítésekre, csajszi! Theo mondta, hogy két évvel ezelőtt elutaztál Indiába.

Most már kíváncsiskodtam. Theo ezt is elmondta, és azt is, hogy nem ugyanaz a nő jött vissza, mint aki két hónappal korábban elhagyta őt.

Ó. Az arcát lehajtotta, ahogy a lábujjain lévő régi sárga körömlakkra koncentrált. ‒ Igen, nagyszerű volt. Olyan gyönyörű ott. Meditációs és megújulási kirándulás volt. Egy módja annak, hogy megtisztítsd és feltöltsd a lelked, tudod? Az egész találkozás után: veled, apával, Sterlinggel és Trixie-vel rájöttem, hogy egy komplett ribanc voltam. Úgy értem, soha nem beszéltem még így apámmal, és nem gondoltam, hogy valaha is ilyen elkényeztetett, önző kölyökké válok, érted? De akarod tudni, mi váltotta ki belőlem igazán, hogy elmenjek arra az útra?

Mi? kérdeztem, miközben az ölét tanulmányozta.

Nos, volt egy őrült álmom az anyámról. Rögtön azután történt, hogy elvégeztem a főiskolát, és apával és Sheilával éltem San Franciscóban, mielőtt visszaköltöztem New Yorkba a munkám miatt. Én... ööö... Nem is tudom... Olyan furcsa volt. Egy kék fűvel borított mezőn voltam az ő kedvenc színe. Fehér virágok nyíltak, és én is teljesen fehérben voltam. Láttam, hogy egy ragyogó arany fény tűnt fel előttem, és megjelent az arca. Amikor megláttam őt, ahogy ott állt ebben a fehérben és aranyban ragyogva, egyszerűen összeomlottam. Zokogtam, miközben a legszelídebb mosollyal sétált felém. De ő odajött hozzám, és addig ölelt, amíg meg nem álltam. És a fülembe súgta mindazt, amit tudnom kellett. Hogy szerette apámat, de inkább a legjobb barátjaként, mint szeretőként. Hogy szerette őt, mert adott neki egy lányt engem. Hogy nem hibáztatta őt a halála éjszakájáért, mert nagyon fáradt volt az egész napos munkától, és ezt ő is tudta. Ragaszkodott hozzá, hogy korán hazamenjen aznap este. Magát okolta, amiért nem ment haza vele. De én mindvégig apát hibáztattam, mert ha megvárja a pékségben tartott buli után, megvédhette volna. Megmenthette volna. Nem ölik meg azok a gengszterek.

Mély, remegő lélegzetet vett. ‒ Most itt lenne. De elgondolkodtam rajta hogy ha még élne, akkor most boldogok lennének? Olyan boldogok, mint amilyen az apám a mai nap? Mert én mondom neked, Chloe, soha életemben nem láttam még ilyen boldognak az apámat. Soha nem láttam még ennyire ragyogni, senki mellett. Anyával sem volt ilyen, Sheilával aztán végképp nem. Csak veled. Meglengette a kezét. ‒ Úgy értem, igen, van az az apai ragyogás, amikor néhány hét után meglát. De veled más a helyzet. És láttam aznap is, amikor néhány éve július negyedikén visszatértem Bristle Wave-be, de nem vettem róla tudomást. Láttam, amikor néhány napja visszajöttünk ide, és összefutottunk veled a parton, de még mindig nem akartam tudomást venni róla.

Néztem, ahogy a körömágybőrét piszkálja. Nem voltak szavaim. Nem voltak gondolataim.

Mindegy... az álom után ami egyébként szuper élénk volt utánanéztem, hogyan lehet feltöltődni. Hogy megújuljak. Jobbá akartam válni, nemcsak magamért, hanem apáért is. Nem védekezhettem tovább a saját apámmal szemben, tudod? Ő a mindenem. Szükségem volt... segítségre. Így hát kutakodtam, és találtam egy meditációs lehetőséget Indiában. Miután még egy kicsit utánanéztem, hivatalosan is belevágtam. Elmentem, hogy jobb emberként térjek vissza. Egy új emberként, aki másképp látja a világot.

És megtetted ‒ motyogtam. ‒ Theo szerint sokat változtál jó értelemben.

Úgy értem, segített valamennyit. Egyedül töltöttem egy kis időt, és meditáltam egy személyes vezetővel, aki segített kitisztítani a fejemet a legtöbb dologban. Nagyon kedves és bölcs fickó volt. Oldalra pillantott, mintha ideges lenne ettől a beszélgetéstől.

Mi az, Iz? ‒ kérdeztem halkan.

Nos... Kicsit felült, én is felültem, és osztatlan figyelmet szenteltem neki. ‒ Meditációs órákra osztottak be, ahol háromóránként két ember volt egy oktatónál. És én egy Cameron Hughes nevű fickó mellé kerültem. Aranyos volt, vicces, és könnyű volt vele beszélgetni egy sebész. Cameron tízszer szórakoztatóbbá tette számomra az utazást. Mivel a meditációban társak voltunk, minden mást is együtt csináltunk. Találkoztunk reggelizni, ebédelni és vacsorázni. Sétáltunk az üdülőhelyen, és leginkább az életünkről beszélgettünk. Elmondtam neki, hogy most diplomáztam és színészkedni készülök. Azt mondta, hogy hosszú órákat dolgozik a kórházban, és szüksége volt egy kis szünetre a való világtól. Nagyot nyelt, meglehetősen fájdalmasan. ‒ Azt gondoltam, hogy ez nagyszerű, tudod? Jobbá akarta tenni magát, akárcsak én. Ez közös volt bennünk. Meg akartunk tisztulni jobb emberek akartunk lenni a világ számára. Eleinte csak baráti dolog volt köztünk, érted? Közösen meditáltunk, továbbra is együtt étkeztünk, hogy ne legyünk magányosok. Sokat nevettünk. Olyan dolgokról beszélgettünk, amikről valószínűleg csak veled tudnék. Azt gondoltam, hogy egy ilyen srác nem árulja el a titkaimat. Nem tudta, hol élek, vagy ki vagyok valójában, és én sem tudtam, hogy amit mondott nekem, az igaz-e. De jó móka volt. A rejtély pedig izgalmas.

Volt ott egy szabad napunk, amikor azt csináltunk, amit akartunk. Úgy döntöttem, hogy elmegyek a gyógyfürdőbe, kapok egy masszázst, egy arcpakolást, aztán visszamegyek a szobámba, és elolvasom a jövőbeli forgatókönyveket a meghallgatásokra. Éjfél körül járt az idő, amikor kopogtak az ajtón. Cameron volt az, úgyhogy beengedtem. Nem tudom, miért örültem annyira, hogy láttam, talán azért, mert hozott magával egy üveg bort, amit nem is kellett volna, vagy csak önmagában a jelenléte tett boldoggá. Felnevetett.

Én is így tettem.

Mindenesetre folytatta, és nagyot sóhajtott , szereztem néhány papírpoharat és ittunk, miközben ettük a rágcsálnivalókat, amiket minden nap hoztak a szobánkba. Könnyed és ártatlan volt, tényleg. Mesélt a szabadnapjáról, és arról, hogy milyen csodálatos masszázst kapott, aztán végigsétált az üdülőhelyen, hogy gondolkodjon, úszott a sós-vizes medencében, majd visszatért a kunyhójába, hogy szundikáljon egyet. Elmeséltem neki az én napomat, hogy milyen egyszerű volt, de aztán meglepett valamivel. Elkapta a tekintetét az enyémről. ‒ Elmondta, hogy egész nap azon gondolkodott, hogy feljön a szobámba. Nemrég megmondtam neki, hol van, arra az esetre, ha meditálni, légzéstechnikát vagy bármi ilyesmit akarna gyakorolni. Teljesen váratlanul ért, hogy leköptem. Szó szerint vörösborral az egész fehér ingét. Akkor pánikba estem, és rohantam néhány törülközőért, hogy segítsek neki kitisztítani. De amikor visszatértem a szobába, az ingét már levette. És nem kaptam levegőt, Chlo. Olyan volt, mintha... az egész védelmem eltűnt volna. Minden önuralmam kirepült az ablakon. Hülyének éreztem magam azért, hogy úgy tettem, mintha tényleg segíteni akarnék neki. Úgy értem, a mellkasa egy kicsit nedves volt a bortól. De segítettem neki letörölni, és mielőtt végeztem volna, megragadta a csuklómat, közelebb húzott, és azt mondta, hogy engem akar. És... Nem haboztam. Hagytam, hogy megcsókoljon, majd magáévá tegyen. Hagytam, hogy az ágyon, a falnak támasztva, és még a földön is kielégítsen. Ott maradt éjszakára, és én úgy éreztem... egész a világ. Nem tudtam megmagyarázni, de nem akartam, hogy elmenjen, és örültem, hogy másnap reggel együtt voltunk.

Hűha, Izzy, ez nagyszerű, ugye? mosolyogtam.

Nem. A mosolyom cserben hagyott. ‒ Nem tudom. Valami nem stimmelt, még ha egyszerre helyesnek is éreztem. Tudtam, hogy rossz, de amíg ott voltunk, semmi más nem számított. Úgy értem, alig ismertük egymást. Egy idegen országban voltunk, senki sem állított meg minket. Senki, aki megzavarna, vagy azt mondja, hogy nem fog sokáig tartani. Csak mi voltunk, és ez annyira tökéletesnek tűnt. Mint egy álom vagy valami romantikus film. Ez ismerősen hangzott.

Az egész rohadt üdülőhelyen szexeltünk ‒ folytatta. ‒ Kaptunk pár masszázst, dugtunk a medencékben késő este, miután bezártak. Sóhajtott, és a lábujjait festő nő gyorsan felnézett, a szeme most már tágabbra nyílt. Izzy zavartan felnevetett, miközben feltartotta a kezét. ‒ Bocsánat ‒ motyogta, mire a nő elkapta a tekintetét, és befejezte a festést.

Mindegy folytatta, miközben rám nézett. ‒ Tudtam, hogy hamarosan vége lesz, és ő is tudta. Két hónapig voltunk együtt, és olyan szarságokat csináltunk, amiket nem kellett volna. Az utolsó éjszakánkon együtt feküdtünk az ágyamban, és megkérdeztem tőle, hogy ha visszamegyünk, tartaná-e velem a kapcsolatot. Azt mondta, hogy igen megesküdött, hogy igen. Megígérte, hogy egy nap megpróbál majd találkozni velem. A biztonság kedvéért megadtam neki a számomat, de már akkor rá kellett volna jönnöm, hogy ő valószínűleg szándékosan nem adta meg az övét. Az utolsó napon búcsúcsókot adtunk egymásnak, és azt hittem, hogy ez csak egyelőre van így. A reptéren annyira kétségbeesetten szerettem volna viszontlátni, hogy megkerestem a Facebookon, és küldtem neki egy jelölést.

Amikor hazaértem, nagyon fiatalnak éreztem magam. Csodálatosnak és igazán felfrissültnek. Tényleg, mint egy teljesen új ember. Újjáalakultam. Reméltem, hogy a következő napokban hallok felőle, de nem így történt. Aztán eltelt két hét, és még mindig semmi. Egyetlen üzenet sem. Egy hívás sem. Semmi. Lehajtotta a fejét. Láttam, hogy csillog a szeme. ‒ Még egy hónap, és még mindig semmi. Két hónap ‒ fújt egyet ‒ semmi. Így végül úgy döntöttem, hogy megnézem a Facebookját. Végre elfogadta a jelölésemet nem hiszem, hogy tudta, hogy én vagyok az , és ekkor láttam meg végre, hogy nős. Már hat éve. És a feleségével két közös gyerekük volt.

Bámultam rá, erre nem számítottam. ‒ Te jó ég, Iz. Megragadtam a kezét. ‒ Annyira sajnálom.

Nem. Az én hibám motyogta. ‒ Jobban kellett volna tudnom, hogy ne bízzak meg egy amerikai férfiban, akit egy másik országban ismertem meg. Ez csak egy fellángolás volt számára. Távol a feleségétől és a gyerekeitől, és ezt teljes mértékben kihasználta. De számomra ez sokkal többet jelentett. Úgy értem, még soha nem töltöttem ennyi időt egyetlen férfival sem. Senkivel nem voltam még ilyen mély kapcsolatban, csak vele. Olyan dolgokat mondtam el neki magamról, amiket nem kellett volna. Dolgokat rólad és apáról. Mikor a valóság belém hasított, rájöttem, hogy csak azt mondta, amit hallani akartam. Hogy akar engem. Hogy gondol rám. Az egész baromság, és tudnom kellett volna, de annyira elvakított a szépsége, a személyisége, és a megszakítás nélküli kettesben töltött időnk.

Tudod, próbáltam üzenetet küldeni neki a Facebookon, hogy megkérdezzem, miért nem mondta el egyszerűen, hogy házas és gyerekei vannak? Jelezte, hogy látta az üzenetemet, de nem válaszolt. Aztán másnap próbáltam megnézni, hogy mi van vele, de már nem voltunk ismerősök. Azt hiszem, látta, hogy én vagyok az a lány az üdülőhelyről, és letiltott. Nem tudta az igazi nevemet. Csak Izzyként ismert.

Hűha, micsoda kibaszott fasz ‒ csattantam fel.

A mosolya fájdalmas volt. ‒ Ezután töröltem a fiókomat. Az összes közösségi média fiókomat. Megváltoztattam a telefonszámomat. Nem akartam, hogy bármi összekössön vele, többé nem akartam látni vagy hallani róla.

Átkozott.

Az üdülőhely nagyszerű volt, de soha többé nem akartam odamenni. Nem sajnáltam, inkább csalódtam. Azt hiszem, ez a jutalmam, amiért elhittem a hazugságait. Amiért azt gondoltam, hogy tényleg ilyen szerencsés vagyok. Ez két évvel ezelőtt volt. Azóta próbáltam randizni, de senkiben sem tudok annyira megbízni, hogy tartós legyen.

Szar dolog volt ez tőle, Izzy. Nem hibáztathatod magad a tetteiért.

Egy darabig csendben volt, szinte túlságosan is csendben és mozdulatlanul. Nem mozdult. Nem pislogott. Csak bámulta a nőt, aki átlátszó körömlakkot kent a lábujjaira.

Theónak igaza volt. Valami bántotta őt, és ez volt az. Beleszeretett egy nős férfiba, aki összetörte, mert hazudott és manipulálta.

Annyira sajnáltam őt. Azt sem tudtam, mi a fenét mondjak neki abban a pillanatban. Minden szó megakadt a torkomon. Hogyan kellene felvidítanom? Mit kellene mondanom?

Most már értem, mi történt közted és az apám között... legalábbis azt hiszem mondta végül halkan, az alsó ajkát rágcsálva. ‒ Nem kellett volna ilyen durvának lennem. Inkább a te helyedbe kellett volna képzelnem magam nevetett. ‒ Szerintem vicces, hogy ez így alakult. A karma egy pokoli kurva, mi?

Nem ‒ kuncogtam. ‒ A pokolba is, Izzy. Ne mondj ilyet! Te szerettél bele. Ez nem karma. Ez az élet.

Pontosan, de ha nem lettem volna olyan ribanc, önző és szűk látókörű, hogy te és az apám... Kicsit zihált. ‒ Egyszerűen csak azt gondoltam, hogy ez olyan undorító és hülyeség. Mint például, hogy mi a fenét akar a legjobb barátnőmtől? Egy velem egykorú lánytól? Egy lánytól, aki olyan volt nekem, mintha a testvérem lenne? Azt hittem, hogy elkapta a kapuzárási pánik, vagy valami ilyesmi. A szeme üvegessé vált, miközben frusztráltan a levegőbe lendítette a kezét.

Nem tudtam félrenézni, ami arra késztetett, hogy én is sírni akarjak. De összeszedtem magam miatta, mert ezúttal én voltam a váll, amin sírhatott. Szüksége volt arra, hogy ezt kibeszélje láttam rajta. Már olyan régóta tartotta magában. Biztos voltam benne, ez volt az első alkalom, hogy mindezt hangosan kimondta.

Miután elmentél, több időt töltöttem apával. És rájöttem, hogy amíg még nem tudtam rólad és róla, ő sokkal boldogabb volt. Mosolygott. Tele volt élettel. Nevetett és viccelődött, és alig beszélt anyáról legalábbis nem olyan negatívan, mint régen. Újjászületett. És utána még mindig túl önző voltam ahhoz, hogy belássam, ez miattad van. Meggyőztem magam, hogy ez csak szex volt köztetek valami értelmetlen, ostoba cselekedet a részedről.

Ajkait összeszorította. Keményen küzdött a könnyeivel. A sírás határán állt. Tudtam. Ez nem változott. Hamarosan potyogni fognak.

De aztán elmentél miattam. És olyan szerencsétlen és csendes lett, és minden beszélgetésünket nehézkessé és többnyire kínossá tette. Állandóan a mobilját nézegette, mintha egy nap véletlenszerűen felhívnád vagy írnál neki, de sosem tetted. Egyedül sétált, és órákig nem jött vissza. Annyira berúgott. Akkor jöttem rá, hogy sokkal szívesebben láttam volna az apámat boldognak, élőnek és újjászületettnek, mint olyannak, amilyen abban az időben volt nélküled. Ezért írtam neked azt a levelet. Túlságosan féltem szembenézni veled, így írtam. De örülök, hogy megtettem. Valamivel jobban éreztem magam tőle. Mosolya áttört a hulló könnyein. ‒ Még Sheilával sem volt teljesen boldog. Őszintén szólva úgy éreztem, mintha a kedvemért próbálna vele valamit kezdeni, de nem sikerült. Láttam rajta, hogy erőlteti a dolgot. Megjátszotta. Nem akarta őt. Törődött vele, de nem akarta. Azért állapodott meg egy olyan nővel, mint ő, mert azt akarta, hogy boldognak érezzem magam, legyen egy családom, ahová mehetek, és el akart felejteni téged. Bebizonyítani valamit, hogy talán csak egy nyári kaland volt. De tévedtem. Annyira, de annyira tévedtem.

Odanyúlt hozzám, és megérintette a karomat.

Az utazásom után pontosan tudtam, mit érzett, amikor nem hívtad. Folyamatosan ellenőriztem a telefonomat. A Facebookomat. Hónapok teltek el. Aztán egy év lett belőle. Még mindig semmi, pedig tudtam, hogy nős, meg minden. Gondoltam, nem felejtett el teljesen. De láttam még több képet róla és a feleségéről, és az volt az a nap, amikor úgy döntöttem, hogy törlöm a fiókomat. Egyszerűen... összetörtem. Mert olyan szélesen mosolygott, és olyan boldognak tűnt vele, pedig még hónapokkal ezelőtt azt mondta, hogy szüksége van rám, és akar engem. Tudnom kellett volna, hogy ez hazugság. Ő csak egy másik ember volt, egyedül az utazás közben, aki jól akarta érezni magát. Hülye voltam, hogy azt hittem, ez tényleg jelent valamit. Szükségem volt az elme és a test megtisztítására, ahogy a mediátorom mondta nekem Indiában. A Facebookon való becserkészése méreggé vált. Meg kellett szabadulnom tőle. Újra kellett kezdenem, ezért a karrieremet helyeztem előtérbe, és keményen dolgoztam, hogy fellépéseket szerezzek. Igaz, csak annyit fizettek, hogy a számlákat ki tudjam egyenlíteni, de jobb volt, mint a semmi. Ez volt az álmom, és megvalósítottam és továbbra is a valóra váltásán dolgozom.

Semmi bajom azzal, ami neked és az apámnak van mosolygott. Ha valaminek, akkor annak örülök, hogy újra együtt vagytok. Boldogan. Te boldog vagy, és mindannyian megérdemeljük a boldogságot, függetlenül attól, hogy honnan jön. Ki vagyok én, hogy ennek az útjába álljak?

Le akartam tagadni, de a bizonyíték az orrom előtt volt. Valódi és igaz, és még mindig az. Azt hittem, hogy anya a lelki társa, de úgy tűnik, tévedtem. Azt gondolom, hogy miután olyan sokáig láttam őket együtt, nem tudtam elképzelni őt mással főleg nem veled ‒ nevetett. ‒ De nem én irányítom a sorsot, vagy azt, hogy a csillagok hogyan állnak együtt, vagy bármilyen más spirituális baromságot.

Én nevettem, ő meg kuncogott.

Szóval, nem kell aggódnod miattam. Oké? Tudom, hogy szereted őt, már évek óta. Te valószínűleg sokkal jobban ismered, mint én valaha is tudnám. Figyelmesen nézett engem. ‒ Csak ne menj el megint! Ne menj el soha többé, oké? Ne bántsd meg újra azzal, hogy elhagyod. Szerintem most van a legnagyobb szüksége rád. Úgy viselkedik, mint egy macsó, ha veled van, de mélyen belül tudom, hogy ugyanolyan ideges, mint te attól kezdve, hogy mit gondolok, a váláson át a kurva Sheilával, és milyen lesz, ha végre megszabadul tőle és minden idejét veled töltheti.

Nem fogok elmenni, Izzy. Nem tenném ezt vele még egyszer ‒ mondtam neki.

Megígéred?

Ígérem.

Elmosolyodott, majd kinyújtotta a karjait, hogy átölelje a nyakamat. ‒ Remélem, meg tudsz nekem bocsátani, Chloe?

Persze sóhajtottam. És tényleg komolyan gondoltam. Sosem voltam mérges Izzyre. Megbántott? Igen, de soha nem voltam dühös, mert megértettem. Elárultam a bizalmát. Ha valakinek, akkor én voltam az, akinek megbocsátásra volt szüksége.

Most már előrehaladtunk. Próbáltunk valamit kihozni ebből az egészből, és annyira örültem, hogy elfogadta a tényeket.

Igaza volt. Ez nem egy kaland. Ez valóságos és igazi, ami soha nem fog elhalványulni.

3 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork