2023. május 21., vasárnap

Forever Mr. Black - 29. fejezet

 

Theo



Hallottam a hangjukat, miközben a kávémat kortyolgattam.

Chloe és Izzy pillanatokkal később berobogtak az ajtón, mint a régi szép időkben, és Isten tudja, min nevettek.

Gondolom, jól éreztétek magatokat? érdeklődtem a sarok mögé lépve, miközben a kanapéra dobták a táskájukat.

Ó, apa, ez nagyszerű volt sóhajtott fel Izzy. ‒ Sokkal jobban érzem magam. Nagy szükség volt arra a pedikűrre.

Chloe-ra néztem, aki csak vállat vont, vigyorgott, majd belekortyolt a jeges kávéjába. Én is ugyanígy vigyorogtam.

Ettetek valamit? kérdeztem.

Sajtos tésztát a Starbucksból, mielőtt ideértünk. Chloe a levegőbe emelte a poharát, és megrázta, hogy a jég összekoccanjon. ‒ Azt hiszem, egyelőre jól vagyok. Felém sétált. ‒ Valamit nagyon gyorsan el kell intéznem.

És mi az?

Egy telefonhívás. Fel kell hívnom és meg kell beszélnem néhány dolgot tudod kivel grimaszolt egyet, és felsóhajtott.

Kit? Sterlinget? kiáltott Izzy a konyhából.

Chloe a vállam fölött ránézett. ‒ Honnan tudtad?

Volt egy megérzésem vont vállat Izzy. Mit is mondhatnék?

Chloe elnyomott egy nevetést, és elővette a mobilját. Megcsókolta az arcom, és elindult az erkély felé, de elkaptam a könyökét, mielőtt kiléphetett volna. ‒ Szólj, hogy mi a helyzet. Hallasz engem?

Igen, hallak suttogta, és figyelmesen tanulmányozta az arcomat. ‒ Én nem titkolnék el semmit előled, Theo. Ezt ugye tudod?

Benned bízom. Benne nem.

Semmi baj. Csak hagyd, hogy elintézzem, és visszajövök, hogy mindent elmondjak.

Vonakodva elhúzódtam, de bólintottam. Megfordult, és becsúsztatta maga mögött az üvegajtót; a füléhez tette a telefont, a másik mögé egy hajtincset, máris ingerülten.

Léptek hallatszottak, és Izzy felbukkant mellettem, egy halk sóhajt hallatva. ‒ Minden rendben lesz, apa.

Miből gondolod, hogy aggódom? néztem a szemébe.

Mit gondolsz, kit akarsz átverni? horkantott. Úgy izzadsz, mint egy disznó a vágóhídon.

Letöröltem a homlokomról az izzadságot. ‒ A kávé miatt. Melegem lesz tőle. A konyha felé sétáltam, és a maradékot a mosogatóba borítottam. Miközben ezt tettem, hallottam, hogy Izzy ismét felém jön. Amikor felnéztem, már engem figyelt.

Tudod támasztotta a könyökét a pultra, arcát a kezébe temetve megérzem, ha valami baj van, apa. Veled és vele. Ő bízik benned, és tudom, hogy te is bízol benne. Te Sterlingben nem bízol, ami eléggé érthető. Azt mondta, hogy hívogatta, és Sheila is téged. Sheila nevének hallatán összefontam a karomat. ‒ Az a meggyőződésem, hogy minden rendben lesz. Legutóbb nem sikerült... miattam. De ezúttal nem állok az utatokba. Ha másért nem is, akkor azért vagyok itt, hogy segítsek. Nem akarom, hogy visszamenj Sheilához, a boszorkányhoz. Inkább Chloe-val lógok, mint vele. De ígérj meg nekem valamit.

Mi legyen az, Iz?

Ígérd meg, hogy ha egyszer összeházasodtok, vagy ilyesmi, nem kell anyának hívnom.

Kitört belőlem a nevetés, ő pedig csatlakozott hozzám, és rám kacsintott, mielőtt elhúzódott. Rá vallott, hogy mindig mosolyt csal az arcomra, de még így is elillant a mosolyom, amikor Chloe lekuporodott egy székbe, és durván beletúrt ujjaival a hajába.

Most már frusztrált volt, és én legszívesebben azonnal odamentem volna, hogy kikapjam a kezéből és letegyem a telefont, és azt mondjam a pokolba vele. De ez olyasvalami volt, amit neki kellett megtennie, saját magáért. Gyűlölte a bűntudatot; az mindig elevenen felemésztette. A bűntudata volt az oka annak, hogy elváltak útjaink.

Rendben mondta Chloe, miközben felállt a székből, és kirántotta a tolóajtót. ‒ Rendben, Sterling. Jövő hétvégén.

Letette a telefont, majd vágott rá egy grimaszt.

Mi az? Mit mondott? kérdeztem, hozzálépve, amikor Izzy kisétált a fürdőszobába. Kerülte a tekintetemet, amíg fel nem emeltem az állát, és rám nem kényszerítettem a tekintetét. ‒ Chloe. Mondd el!

Az ajkai egyszerre torzultak és préselődtek össze. Aggódott.

Ő... azt akarja, hogy újra eljegyezzük egymást.

3 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork