2023. június 12., hétfő

Jessica P. - Bad Alibi : Huszonnyolcadik fejezet

28. fejezet

 

Farah

 

Egy hét telt el a Bad Alibiben történt pánikrohamom óta, és bár hitt nekem, amikor azt mondtam neki, hogy jól vagyok, Jase ragaszkodott ahhoz, hogy meghosszabbítsa az ittlétét.

Cannon és én épp hazafelé tartottunk, miután kitettük a reptéren, bár szomorú voltam, hogy elmegy, hálás voltam, mert hálaadásra visszajön.

Éreztem, ahogy Cannon keze a combomra ereszkedik, miközben a whiskey-simogató hangja betöltötte a terepjáróm vezetőfülkéjét.

     Jól vagy, Kolibri?

Elfordultam az utasoldali ablak mellett suhogó tájtól, és egy apró vigyort mutattam neki.

     Igen, jól vagyok. Csak egy kicsit elszomorodtam.

Az ujjai megnyugtatóan szorítottak.

  Gondoltam, hogy így lesz. Ezért döntöttem úgy, hogy csinálok valamit, ami reméltem, hogy eltereli a figyelmedet.

Azonnal felélénkültem.

 Elviszel a motoroddal? – Az időjárás még nem hűlt le annyira, hogy megakadályozzon minket a motorozásban, és nagyon rövid idő alatt a rabjává váltam annak, hogy Cannon motorjának hátulján üljek. Nincs ennél felszabadítóbb érzés a világon.

     Talán később, - mondta mosollyal a hangjában. – De akkor is tetszeni fog, amit terveztem.

Néhány perccel később Cannon balra kanyarodott egy nagy aszfaltozott parkolóba, és ahogy kinéztem a szélvédőn az előttünk álló épületre, tudtam, hogy igaza van.

     Megváltás Állatmenhely és Örökbefogadó Központ? – Kérdeztem magas hangon, és ugráltam az ülésemben, amikor behúzódott egy parkolóhelyre.

     Azt mondtad, hogy egy menhelyi kutyát szeretnél, igaz? Nos, ez az a hely.

Megvártam, hogy leparkoljon, és amint megtette, átvetettem magam a konzolon, és a nyaka köré csavartam a karomat.

     Ó, Istenem! Ez a világ legjobb meglepetése, drágám.

  Örülök, hogy örülsz, kicsim, - viszonozta dörmögve, és magához húzott egy csókra.

     Annyira boldog vagyok, - válaszoltam álmélkodva, miközben hátrébb húzódtam, éppen csak annyira, hogy a jóképű arcát nézhessem. – Mondtam már neked ma, hogy szeretlek?

A szemeiben kavarogni kezdett az arany, ahogy rám bámult.

     Talán egyszer vagy kétszer, de nyugodtan mondd, ahányszor csak akarod. Sosem fogom megunni, hogy halljam.

Én sem fogom megunni, hogy kimondjam.

 

***

 

 Aranyos kutya, tényleg, - mondta a menhelyi önkéntes, amikor mélyen leguggoltam, hogy megsimogassam az előttem lévő kutyát. – Kár, hogy még nem fogadták örökbe, de az emberek idegesek. A fajtája arról ismert, hogy agresszív, és egy kicsit ijesztőnek tűnhet. Félig pitbull, félig boxer, és még csak hat hónapos, úgyhogy még nagyobb lesz.

     Jól kijön más állatokkal? – kérdezte Cannon az önkéntestől.

     Ó, igen. Játékos kis fickó. Imádja az összes többi itteni állatot, szóval még ha már van is háziállata, az sem lesz probléma.

Az életem árán sem tudtam elképzelni, hogy miért nem szeretett bele senki a gyönyörű kölyökbe, mert én egyenesen el voltam ragadtatva.

     Az ő veszteségük az én nyereségem, mi fiú? – Huhogtam, és megsimogattam a füle mögött. – Mit szólsz hozzá, pajtás? Hazajössz velem?

Végignyalta az állkapcsomat, nagy, nyálas csókot adott, amit határozott igennek vettem.

Nevetve fordultam meg, hogy felnézzek Cannonra.

   Szóval, mit gondolsz? – Kérdeztem, miközben szorosan átöleltem a kölyköt. – Hát nem ő a legcsodálatosabb dolog, amit valaha láttál?

Leereszkedett mellém, és megsimogatta a kutya fejét.

     Igen, kicsim, egy szépség, az biztos. Biztos, hogy ezt akarod?

        Teljesen, - válaszoltam eltökélten.

     Akkor őt fogjuk megszerezni. – A kutya elfordította nagy, szögletes fejét, és elismerően megnyalta Cannont.

     És mi lesz a neve?

Néhány másodpercig alaposan tanulmányozta a kutyát, mielőtt válaszolt volna.

     Mit gondolsz a Triumphról?

A vigyor, amely az arcomra húzódott, olyan széles volt, hogy az arcom is megfájdult tőle.

     Triumph, - mondtam halkan, kipróbálva a nevet. – Szerintem abszolút tökéletes.

Triumph egy játékos nyávogást eresztett meg, és csóválni kezdte a farkát, ez volt minden megerősítés, amire szükségem volt, hogy tudjam, teljes szívvel egyetért.

***

Shane felugrott a bárpulthoz, lecsapta a tálcáját, és széles mosollyal nézett rám.

     Szóval, meg akartam kérdezni, van valami, amit szeretnél, hogy hozzak a hálaadásnapi vacsorára?

Sok minden megváltozott az elmúlt hónapban, bár nem volt minden zökkenőmentes, még mindig ez volt a legboldogabb időszak, amiben valaha is részem volt.

Bev segítségével találtam egy terapeutát, akit szerettem, és sokat segített nekem. A rémálmok még mindig ott voltak, de közel sem voltak olyan gyakoriak és sokkal kevésbé erősek, alig vártam a napot, amikor végleg eltűnnek.

Az elmúlt hónap egyik legnagyobb fénypontja az volt, hogy néhány nappal korábban Cannon beköltözött hozzám a viktoriánus házba. Kiderült, hogy a városi házat bérelte, és miután megosztottuk egymással azt a három nagy szót, mindketten úgy éreztük, hogy itt az ideje. A megérzésem azt súgta, ez a helyes döntés, és ha valamit megtanultam az elmúlt hónapokban, akkor az az volt, hogy bízzak a megérzéseimben. Amit egyesek talán elsietettnek tartanak, számunkra a következő logikus lépésnek tűnt.

Mikor elmondtam Jase-nek és Bennettnek, egyiküknek sem rebbent a szeme. Ha őszinte akartam lenni, biztos voltam benne, hogy mindketten megkönnyebbültek, amiért egy olyan férfi lesz a házban, akiben mindketten megbíznak.

A másik áldás az volt, hogy úgy éreztem, nagyon közel járok ahhoz, hogy Jase-t kifárasszam. Nem mondta ki nyíltan, hogy a Redemptionbe költözik, de az ösztöneim azt súgták, már csak idő kérdése.

Huszonhat éven át azt kívántam, bárcsak más életem lenne, de soha nem gondoltam volna, hogy ilyen átkozottul jó lehet.

És az a tény, hogy Cannon és én egy hatalmas, hagyományos hálaadásnapi vacsorát adtunk pár hét múlva, az volt a vastag, kavargó vajkrémes hab a csodálatos tortán, ami az életemet jelentette. Jase repülővel érkezett, és Bennett - aki egyelőre a felújított kocsiszínemben lakott - is ott lesz az új barátnőjével, Mirával, bár mindketten számtalanszor elmondták, hogy az ő korukbeli emberek nem használják a barátnő vagy barát kifejezést. Nem érdekelt. Csak örültem nekik. Kiderült, hogy mielőtt Bennett elköltözött volna, kettejük szerelmi kapcsolata vetekedett még az új házam történetével is, és most, hogy ennyi év után végre újra egymásra találtak, egy másodpercet sem akartak elvesztegetni.

Poppy is eljön. Shane is ott lesz Brantleyvel. Banks és Bev, Darla és Buck, Scooter és a felesége, Caroline, Danno, Fletch, Clay és Cannon néhány barátja, akik egy Hope Valley nevű helyen éltek - ez a név majdnem olyan menő, mint a Redemption - mind ott lesznek.

Telt ház lesz, amit már alig vártam.

     A vacsoráról már gondoskodtam, de mindenkinek megmondom, hogy ha szeretne desszertet hozni, azt szívesen látom.

     Jól hangzik. Brantley nagyon izgatott. Általában csak mi, Scoot bácsi és Caroline néni vagyunk. Már alig várja, hogy egy csomó emberrel ünnepelhessen.

Eleresztettem egy kuncogást.

     Hát, kérdéses, ki izgatottabb, ő vagy én.

Kacsintott rám a válla fölött, miközben elindult a részlege felé, és odaszólt:

 Gondolom, majd meglátjuk, hogy érzed magad, miután vacsorát főztél ennyi embernek.

Nem számított. A vacsora akár katasztrófa is lehet, én akkor is úgy érezném magam, mint egy gyerek karácsony reggelén.

Megnéztem a részlegemet, mielőtt a biliárdasztalokhoz mentem, ahol az emberem az apjával és az egész csapatukkal táborozott.

     Sziasztok, srácok. Minden rendben?

Ahogy mindig tette, amikor elérhető közelségbe kerültem, Cannon megragadott, az ölébe húzott, és csókot nyomott az ajkamra.

 Minden rendben, - válaszolta Scoot. – De jobban lennénk, ha a haverod beleegyezne, hogy játszunk veled egy újabb biliárdmeccset. Jól jönne még egy százas.

Nevetve hátravetettem a fejem, miközben Cannon a saját kuncogásával együtt megszorított.

   Mit szólnátok ahhoz, ha alkut kötnék veletek, - sikerült kimondanom, miután a nevetésem alábbhagyott. – Kíméljétek meg az emberemet, és keressetek nekem egy másik játékost, én pedig szívesen segítek kitömni a zsebeiteket.

Scooter gyorsan beleegyezett, én pedig éppen kezdtem kihúzni magam Cannon öléből, amikor az egész bárban hirtelen megváltozott a hangulat.

     Most biztos csak szórakozol velem, - morogta Scooter, a vidám viselkedése már rég eltűnt, helyét a tiszta düh vette át.

Átnéztem a bárpulton arra, amerre ő bámult, éppen akkor, amikor az ajtók bezárultak egy olyan férfi mögött, akit még sosem láttam.

   Szent szar, - vágott vissza Cannon, a hangja ugyanolyan dühös volt, mint Scooteré.

     Ez nem történhet meg, - harapott rá Banks.

Körülnéztem az asztaloknál, és láttam, hogy minden srác az újonnan érkezettre figyel, egyikük sem tűnt boldognak, hogy látja. Cannonra fordítottam a figyelmemet, és megkérdeztem:

     Ki az ott?

     Jensen Rose, - válaszolta összeszorított fogakkal. – Kurva rossz hírek, Kolibri.

A bőröm bizseregni kezdett, ahogy visszanéztem a kérdéses férfira.

     Miért rossz hír?

     Ő Shane exe, bébi. Brantley apja.

Visszakaptam a fejemet. A fickó még mindig az ajtóban állt, a bárpult felé bámult, arcán erős vágyakozással, és amikor követtem a tekintetét, láttam, hogy egyenesen a sápadt, lesújtott Shane-t bámulja.

     A francba!

Torkomban dobogó szívvel figyeltem, ahogy Shane megpördül a sarkán, és egyenesen a folyosó felé fut.

     Apa, te és Scoot vigyétek innen a picsába, - parancsolta Cannon. – Majd én felhívom Stone-t.

     Ki az a Stone? – Kérdeztem, és pánikba esett szemeket vetettem Cannonra.

     Shane bátyja. San Franciscóban él. Tudnia kell, hogy Jensen visszatért.

Annyi kérdés lebegett a fejemben, de nem tudtam másra koncentrálni, csak arra, milyen volt Shane arca, mielőtt eltűnt a folyosón.

     Elintézzük ezt a szart, bébi, - mondta Cannon, miközben talpra lökte magát. – Te menj, és vigyázz a barátnődre, jó?

Bólintottam, és akcióba lendültem, és gyorsan végigrohantam a folyosón az irodába. Az ajtó zárva volt, ezért a fafelülethez nyomva a fülemet kopogtam.

     Shane? – Kiáltottam, és újra kopogtam. – Farah vagyok, édesem. Bemegyek.

Két ütemig haboztam, mielőtt elfordítottam a gombot, és kinyomtam az ajtót. Bekukucskáltam a fejemmel a kis nyíláson, és azon gondolkodtam, nem lenne-e jobb, ha hagynék neki egy kis teret, de abban a pillanatban, amikor megláttam Shane-t az íróasztalnál ülni, a fejét a kezébe hajtva, a háta remegett, miközben némán sírt, tudtam, hogy szó sem lehet térről.

     Ó, drágám. – Átsuhantam az irodán, mellé guggoltam, ölelésbe húztam.

     Nem tudom elhinni, hogy itt van.

  Mit tehetek? – Kérdeztem, megsimogatva a haját, miközben a könnyei nedves foltokat hagytak a vállamon. – Mire van szükséged? Csak mondd el, és én elintézem.

Visszahúzódott, és szipogva, az arcát csapkodva szipogott.

     Nem akarom látni őt, Farah. Nem tudom... Én…

     Nem kell, Shane. Cannon és a srácok már rajta vannak. Most viszik ki. Már csak néhány perc az egész.

     Ezt egyszerűen nem hiszem el! - kiáltotta, és hátradőlt a székben. – Ennyi év, és hirtelen visszajött? Mi a fene ez?

Felálltam, és hátradőltem az íróasztal szélének.

     Nem tudom, drágám.

  Istenem, - csattant fel, felállt, és végigsimított a haján. – Nagyon jól nézett ki, ugye? Az a rohadt szemétláda. Utálom, hogy még mindig ilyen jól néz ki.

Éppen azt akartam mondani neki, hogy nem néz ki olyan jól, - ami hazugság volt, tekintve, hogy egy rövid pillantással is lehetetlen volt nem észrevenni, mennyire vonzó -, amikor becsapódott az iroda ajtaja.

Shane és én is felugrottunk, én pedig megpördültem, és Lance-t láttam, aki éppen az irodában állt. A szeme mániákusan csillogott, a ruhája és a haja összevissza állt. Az arcbőre fakó és beesett. Úgy nézett ki, mintha hetek óta nem evett vagy aludt volna, de ami a legjobban zavart hirtelen megjelenésében, az a belőle áradó energia, ami fojtogatóan megtöltötte az aprócska szobát. Úgy tűnt, hogy teljesen be van drogozva. A zsigereim és az agyam azt kiabálta, hogy tűnjek el tőle, de ő elzárta a menekülés egyetlen lehetőségét.

     Lance? Mi a fene? Te nem lehetsz i...

Mielőtt befejezhettem volna a mondatomat, megmozdult, a karját a háta mögül előhúzta, és felfedte a kezében lévő pisztolyt. Az egész teste remegett, ahogy szemmagasságba emelte a fegyvert, és egyenesen rám szegezte.

     Ez mind a te hibád, - sziszegte, a hangja olyan gyűlölettel teli volt, amitől hideg futkosott a hátamon. – Nem így kellett volna lennie, de te mindent tönkretettél.

Shane visszafogott egy zihálást, és félelem borította be a bőrömet, amikor megmozdultam, hogy magam mögé helyezzem. Próbáltam nyugodt maradni a hangomban, és elrejteni a remegést a szavaimban, miközben beszéltem.

     Lance, nem tudom, miről beszélsz. Kérlek, csak tedd le a fegyvert, mielőtt valakit bántanál, oké?

  Pofa be! - vicsorgott fogcsikorgatva. – Miattad kerültem ebbe a kibaszott helyzetbe!

     Nézd, - kezdtem békítő hangon. – Miért nem engeded ki innen Shane-t? Akkor mi ketten beszélhetnénk. Majd megoldjuk ezt az egészet, oké? Csak engedd el Shane-t. – Hátranyúltam, hogy megragadjam a barátom kezét. Az ujjai fájdalmasan az enyém köré tekeredtek, de ahogy elkezdtem elmozdulni az íróasztal mögül, Lance közelebb jött.

     Ne mozdulj, baszd meg! - kiabálta.

Azonnal megdermedtem, és felemeltem a szabad kezemet.

     Oké, senki sem mozdul. Kérlek, nyugodj meg!

Lance járkálni kezdett, az izgatottsága minden másodperccel nőtt, én pedig csak arra tudtam gondolni, hogy ki kell juttatnom onnan Shane-t. Volt egy fia, az isten szerelmére. Nem hagyhattam, hogy bármi történjen vele. Ha baja esne, sosem bocsátanám meg magamnak.

  Ezt az egészet már hónapokkal ezelőtt elintéztük volna, ha az a seggfej, akinek fizettem, nem baszott volna el mindent.

A vér az ereimben jéggé változott.

     Miről beszélsz? – Suttogtam.

 Csak téged kellett volna elvinnie! - ugatott, és olyan gyorsan megkerülte az íróasztalt, hogy Shane és én is hátráltunk. – Csak ennyit kellett volna tennie! A szüleid kifizették volna a váltságdíjat. A fene tudja, hogy megengedhették volna maguknak, és nem kockáztatták volna meg, hogy kiderüljön, hogy elrabolták az egyetlen lányukat, és nem tesznek meg mindent, hogy visszaszerezzék. Fizettek volna. Megosztottuk volna a pénzt, és minden visszatért volna a régi kerékvágásba, de az a rohadék átvert engem!

Az egész testem libabőrös lett. Az epe felkúszott a torkomon, felfelé menet utat perzselt magának.

     Ez... ez volt... – A látásom elhomályosult a könnyektől, és úgy éreztem, mindjárt rosszul leszek. – Ez miattad volt? Te tetted ezt velem?

  Nem így kellett volna lezuhannom! - kiabálta, és veszélyesen hadonászott a fegyverrel. – Csak annyit kellett volna tennie, hogy elvisz téged. Nem tudtam, hogy ... – Olyan gyáva volt, hogy még a szavak kimondására sem tudta rávenni magát.

     Mit nem tudtál? – Köpködtem, méreggel bevonva minden egyes szavamat. Már leszartam azt a fegyvert. Valójában a bennem forrongó düh olyan erős volt, hogy már teljesen megfeledkeztem róla. – Hogy meg akart erőszakolni? – Csattantam fel, eltávolodtam Shane-től, és közelebb léptem hozzá. Csak imádkozhattam, hogy felfogja a célzást, és elindul az ajtó felé, miközben magamra vontam a figyelmét. – Megver engem? Újra és újra mellkason szúr, és otthagy meghalni?

     Hagyd abba! – Lance kiabált, és befogta a fülét, mintha meg tudná akadályozni, hogy a szavak behatoljanak az agyába.

De én nem akartam ilyen könnyen elengedni. Életem legrosszabb pillanatait ő rendezte meg. Majdnem meghaltam miatta, és ő rohadtul magába szívta minden egyes szavamat.

     Fizettél egy embernek, hogy elraboljon! Az a szarházi készpénzt vett el tőled, hogy bűncselekményt kövessen el, és csodálkozol, hogy megváltoztatta a játékszabályokat? Mi bajod van neked?

Megrázta a fejét, és kinyitotta a szemét, a fegyvert ismét rám szegezte.

    Most már nem számít. Megtörtént, és nem tehetek semmit, hogy megváltoztassam. Csak annyit tehetek, hogy továbblépek. – Újabb lépést tett felém. – Ez fog történni. Befogod az istenverte szádat, és velem jössz. Csendben kisétálunk a hátsó ajtón, beszállunk a kocsimba, aztán addig vezetek, amíg úgy gondolom, hogy tiszta a terep. Aztán felhívod a szüleidet, és hozod a kibaszott pénzemet.

Az ajkaim szétnyíltak a döbbenettől, miközben megráztam a fejem.

     Elment a kibaszott eszed, Lance. Nem megyek veled sehova.

Az arcomba lóbálta a pisztolyt, olyan mosollyal ajándékozott meg, amitől megborzongott a bőröm.

     De igen, elmész. Mert nálam van az istenverte fegyver!

     Nézz körül, te seggfej! Egy zsúfolt bár közepén vagy. Mit gondolsz, hogy a fenébe fog ez menni, mi?

Olyan gyorsan mozdult, hogy megugrottam tőle. Az egyik pillanatban még egy méterre volt tőlem, a következőben pedig már centikre volt az arcomtól.

 Szerintem pontosan úgy fog lezajlani, ahogy mondtam. Követni fogod az utasításaimat, mert ha nem... - fordította vissza a fegyvert Shane-re. – Fejbe fogom lőni a kis barátnődet.

Minden, ami ezután történt, úgy éreztem, mintha görbületi sebességgel és lassított felvételben történt volna egyszerre.

Megragadtam a karját, és felrántottam, éppen akkor, amikor a pisztoly elsülésének hangja visszapattant az irodában.

  Shane, fuss! – Kiáltottam, miközben küzdöttem, hogy a fegyvert a plafon felé tartsam. – Menj! Most!

Homályosan hallottam, hogy az ajtó kinyílik, de túlságosan lefoglalt a Lance-szel való harc, hogy odanézzek. A fegyver ismét elsült, és a hang olyan hangos volt, hogy csengett a fülem.

Kizárt, hogy le tudtam volna győzni, ezért az egyetlen dolgot tettem, ami eszembe jutott. A fogaimat kivillantottam, és a csuklójába mélyesztettem őket.

Felkiáltott, és a fegyvert a földre ejtette. Amikor elengedtem a karját, és lehajoltam, hogy utána menjek, a hajamnál fogva megragadott, és olyan erősen rángatott, hogy felkiáltottam a fájdalomtól.

  Te kibaszott kurva! - ordította, miközben küzdöttem a hajamra mért szorítása ellen. A fejbőröm úgy éreztem, mintha lángolna, de nem álltam meg. Felemelte a karját, a keze ökölbe szorult, de mielőtt megkísérelhette volna az ütést, a földre zuhantam. A mozdulat kibillentette az egyensúlyából, és velem együtt zuhant le, elengedve a hajamat. A szívem azzal fenyegetett, hogy kiugrik a mellkasomból, ahogy a padlón keresztül a fegyverért kapkodtam, de mielőtt elérhettem volna, Lance keze a bokám köré tekeredett, a rúgó lábamba kapaszkodott, megpróbált visszarántani, miközben megpróbáltam átkarmolni magam a padlón.

Torkom szakadtából sikítottam, ahogy Lance rám mászott, és amikor a keze a számra ereszkedett, olyan erősen haraptam, ahogy csak tudtam, megízlelve a vér ízét, miközben ő üvöltött a fájdalomtól.

Rúgtam és karmoltam minden erőmmel. Foggal-körömmel küzdöttem. Nem akartam hagyni, hogy ez megtörténjen. Túl sok mindenen mentem keresztül, túl sok mindent túléltem már, az istenit! Ez nem lehetett a történetem vége. Főleg nem most, amikor végre eljutottam a megérdemelt jó részhez.

A körmeimet a homlokába vájtam, végiggereblyéztem az arcán, négy vastag, vérvörös karcolást vájva a hajvonalától az álláig. Alig volt alkalmam visszahúzni a karomat, felkészülve egy ütésre, amikor Lance testét hirtelen lerántották rólam.

Egy szempillantás alatt a falhoz szegeződött előttem. Cannon előtte állt, az alkarját Lance torkához szorította, és olyan erővel nyomta be, hogy az arca természetellenes vörösre változott.

 Te rohadék, - sziszegte szemtől-szembe Lance-szel, miközben minden súlyát a torkánál lévő karjára helyezte.

Shane és Buck hirtelen mellettem állt, felsegítettek a lábamra, és ekkor vettem észre, hogy többen is betódultak az irodába.

     Semmi baj, - mondta Shane a fülembe, miközben belém kapaszkodott. – Minden rendben van. A zsaruk már úton vannak. Minden rendben lesz.

Megnyugtató szavai alig hatoltak át rajtam, amikor láttam, ahogy a feldühödött Cannon elrántja Lance-t a faltól, hogy aztán egy émelyítő puffanással visszacsapja a falnak. Újra és újra megtette, amíg a vakolat meg nem repedt a koponyája alatt.

Kihúzódva Shane szorításából, az oldalára mozdultam, elnyomva Bankset és Scootert, akik a háta mögött álltak.

     Cannon, állj!

De mintha nem hallotta volna, amit mondtam. Egyik kezével a torkánál fogva tartotta Lance-t, a másikkal pedig csonttörő ütést mért a bordáira.

     Élvezni fogom, hogy kiverem belőled a kibaszott életet.

Megragadtam a karját, amikor hátrált egy újabb ütésért, és azt kiáltottam:

     Cannon, állj!

Úgy tűnt, ez kizökkentette a gyilkos ködből, és először fordította el a fejét, hogy rám nézzen.

   Jól vagyok, - suttogtam, és felnyúltam, hogy végigsimítsam az ujjaimat az állán. – Itt vagyok, és jól vagyok.

     Kolibri.

Egy ingatag mosolyt adtam neki.

     Így van. Itt vagyok. El kell engedned őt. A zsaruk már úton vannak, és ő nem éri meg, bébi. Kérlek, csak engedd el.

Több gyötrelmes másodpercbe telt, de Cannon végül elengedte Lance torkát, és hozzám lépett. Védő karját a derekam köré fonta, miközben az idősebb Bankshez fordult, és azt parancsolta:

     Vigyétek innen a picsába. Ha megpróbál elfutni, te lődd le, értetted?

A tekintetem Banksre siklott, és ekkor vettem észre, hogy Lance fegyvere van a kezében.

     Megkapod, fiam. – Megragadta Lance-t a gallérjánál fogva, addig csavarta, amíg a nyaka köré nem szorult, és elkezdte az ajtó felé húzni. – Megoldjuk. Te csak vigyázz a nődre.

Ezzel kivonult az irodából, magával vitte az utolsó rémálmomat is. 


Lexy

5 megjegyzés:

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork